hirdetés
hirdetés
hirdetés

Saját készítésű kampány a Metropolnál

Országos kampányt indított a Metropol „A városlakók ingyenes napilapja” szlogennel. A kiadó saját maga fejlesztette a kreatívot.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Négyhetes kampányt indított a Metropol, Magyarország legnagyobb példányszámú napilapja „A városlakók ingyenes napilapja” szlogennel. Az aktivitás célja a Metropol név ismeretségének tovább erősítése.


Rubos Krisztina a Metropol marketing igazgatója szerint a kampány az orgánumot hangsúlyosan úgy akarja pozícionálni, „mint a városlakók ingyenes és színvonalas hírforrását”. A március végéig tartó országos ATL-kampány több médiafelületet is használ: köz- és kereskedelmi tévéket, rádiót, sajtót és közterületi eszközöket.



A kampány szövegét és a kreatívot maga a kiadó találta ki, az arculat a Metro International arculatát követi. A televíziókban futó szpotot a Next Production készítette. A pr-munkákat a Café PR végezte, a médiafeladatokat a Metropol házon belül oldotta meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Larus Étterem teraszán megtartott koktélpartyn osztotta meg ügyfeleivel a járványhelyzetre szabott stratégiáját az ügynökség.

„Gondolj a maszkra úgy, mint az arc bikinijére" – hirdetik, óriásplakáton, hajók oldalán, tűzfalon, és aszfaltra stencilezve is.

A Facebookon jelentették be a csapat névsorát.

A Greenroom gondozásában bemutatkozik Titán kapitány.

A GVH versenyfelügyeleti eljárást indított a Star Networkkel és a 4KIDS Meseportállal szemben. 

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés