hirdetés
hirdetés
hirdetés

Saját készítésű kampány a Metropolnál

Országos kampányt indított a Metropol „A városlakók ingyenes napilapja” szlogennel. A kiadó saját maga fejlesztette a kreatívot.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Négyhetes kampányt indított a Metropol, Magyarország legnagyobb példányszámú napilapja „A városlakók ingyenes napilapja” szlogennel. Az aktivitás célja a Metropol név ismeretségének tovább erősítése.


Rubos Krisztina a Metropol marketing igazgatója szerint a kampány az orgánumot hangsúlyosan úgy akarja pozícionálni, „mint a városlakók ingyenes és színvonalas hírforrását”. A március végéig tartó országos ATL-kampány több médiafelületet is használ: köz- és kereskedelmi tévéket, rádiót, sajtót és közterületi eszközöket.



A kampány szövegét és a kreatívot maga a kiadó találta ki, az arculat a Metro International arculatát követi. A televíziókban futó szpotot a Next Production készítette. A pr-munkákat a Café PR végezte, a médiafeladatokat a Metropol házon belül oldotta meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A legtöbb díjra esélyes pályamunkája a Mitónak és az Artificial Groupnak van, de nem panaszkodhat a Greenroom és a VMLY&R sem.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés