hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rekordszámú jelentkező a Design Terminal mentorprogramjára

Rekordszámú, összesen 125 vállalkozás jelentkezett szerte a világból a Design Terminal tavaszi mentorprogramjára, amelyek közül kiválasztották a "leginnovatívabb, a közösségek és a társadalom jólétét szolgáló csapatokat" - fogalmaz a DT közleménye.

hirdetés

A Design Terminal mentorprogramjára a tavaszi szemeszterben rekordszámú jelentkezés érkezett. A több körös kiválasztási folyamatot követően a 125 csapat közül a legjobb hat juthatott tovább a három hónapos, vállalkozásfejlesztési szakaszba. A startupok a világ 25 országából érkeztek, többek között Taiwanból, Németországból, Izraelből és az Egyesült Királyságból.

2017 óta a mentorprogramra kifejezetten olyan kezdő vállalkozások jelentkezését várja a szervezet, ahol az innovatív ötlet a közösség jólétét szolgálja és egy társadalmi kihívásra kínál megoldást. A közösségépítés és a közösségi innováció előtérbe helyezése mellett a mentorprogram egyik fontos célkitűzése a női vállalkozók számának növelése. A tavaszi programra jelentkezők közül már a startupok 30 százaléka rendelkezik női alapítóval - olvasható a DT közleményében.

További képekért kattintson!

A programban résztvevő hat legjobb vállalkozás egy 3 hónapos, intenzív és térítésmentes vállalkozásfejlesztésen vehet részt. A hazai és nemzetközi mentorok segítsége mellett a résztvevők a Design Terminal olyan nagyvállalati partnereivel is együttműködhetnek, mint az E.ON, a MOL, a Knorr-Bremse vagy a BlackRock Budapest.

A Design Terminal 2018-as tavaszi mentorprogramján részt vevő csapatok

1. GloveEye (HU)

A GloveEye egy olyan kicsi, hordozható és megfizethető eszköz, mellyel a látássérültek hagyományos könyvet vagy hivatalos iratot is el tudnak olvasni. A program a nyomtatott betűket Braille írássá alakítja. A termék kesztyűhöz hasonlítható, a felhasználónak csak végig kell húznia a szövegen a szerkezetet és a kesztyűbe épített tüskék valós időben fordítják azt. 

GloveEye

2. LearnIT (Litvánia)

A LearnIT használatra kész tanterveket szolgáltat pedagógusok számára, hogy kódolással foglalkozó klubokat, workshopokat és napközi táborokat szervezzenek 9-16 éves gyerekek számára. Célcsoportjába nem csak a szülők tartoznak, hanem az állami- és magán oktatási intézmények is.

LearnIT

3. FabriXense (Izrael)

A FabriXense újszerű megközelítést vezet be az orvosi vizsgálatra alkalmas intelligens ruházatok területén. Okos ruházatuk a bőr és a ruházat közvetlen érintkezése nélkül képes egészségügyi (szívritmus, légzés, oximetria, vérnyomás) méréseket végezni. A termék célja a terhes nők és a magzat egészségi állapotának monitorozása az ovulációs időszaktól a terhességen át egészen a csecsemő-egészségügyi megfigyelésig.

4. Studyx (GB)

A Studyx egy olyan tréning-szolgáltatás, amely a cégeket támogatja abban, hogy a különböző online és offline kurzusaikat személyre szabottan, bármilyen eszközön elérjék, egyedi mikrokurzusokká alakítva őket. Ezzel növelik az alkalmazottak elköteleződését a kurzusok mellett.

5. Nold Technologies (HU)

Okosotthon-eszközökre specializálódott szoftver- és hardverfejlesztő startup. Első termékük, a Nold Open, egy bluetooth alapú eszközvezérlő, mely saját felületükkel összekötve működtethető. Az egy személy által működtetett távirányítók növekvő számát, valamint az azokkal járó kellemetlenségeket, beleértve a lemerülő elemek problémáját kívánják megoldani.

6. CollMot Robotics (HU)

A CollMot egy multi-drón szolgáltatást biztosító startup. Intelligens drónjaikkal az eddigiekben leginkább a szórakoztatóiparban dolgoztak (pl. drón fény show és drón által indított tűzijátékok). Céljuk, hogy a drónok által kihasználható lehetőségeket a mezőgazdaság, a környezetvédelem, az ipari mérések vagy egyéb hasznos közszolgálatások terén is kamatoztassák.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

A Business Class csütörtökönként érkezik a legfontosabb kereskedelmi témákkal.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés