hirdetés
hirdetés
hirdetés

Reklámfesztivál helyett Reklámfeszt

Szeptemberben rendezik meg az első magyarországi Reklámfesztetet. A „reklám, PR és média közelről” alcímű fesztivál számos eddig külön működő szakmai eseményt gyűjt össze.

hirdetés

A Magyar Reklámszövetség kezdeményezésére ősszel közel egy hétig tartanak majd a programok az Akvárium Klubban. Tizenegy különböző szervezet képviselteti magát: a DIMSZ, az IAA Magyar Tagozata, az IAB, a MAKSZ, az MKMSZ, az MLE, az MPRSZ, az MRSZ, az ÖRT, a PMSZ és a PPT. A szervezők várják a további csatlakozókat.

A szakmai konferenciától a workshopon és kiállításon át a filmvetítésig, gálaestig és díjátadóig lesznek programok. A szervezők szándéka szerint a fesztivál számos korábban külön megrendezett szakmai és közönség-eseménynek ad majd közös ívet, anélkül, hogy azok önálló identitását befolyásolná.

A szakmai program összeállításának alapelve, hogy az egyes szakmai szervezetek a rendelkezésre álló időszakot és az adott helyszínt saját programokkal töltik meg, egy előre rögzített munkamenet mentén. Minden szervezet felelősséget vállal a saját szakmai programjáért, így valamennyi résztvevő lehetőséget kap arra, hogy önállóságát a lehető legnagyobb mértékben megtartva a saját elképzeléseinek megfelelően bonyolítsa le az eseményét.

A szakmai minőség és a koherens végeredmény érdekében a résztvevő szakmai szövetségek közös vezetőséget hoznak létre, amelynek központi magját a Reklámfesztivál gondolatát kidolgozó olyan alapítók adják, mint Mezriczky László, Nagy Bálint, Gosztonyi Csaba, Pőcze Balázs és Urbán Zsolt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés