hirdetés
hirdetés
hirdetés

Origo - az Iwiw után az Adnetwork is beolvad

A Magyar Telekom (MT) tulajdonában lévő Adnetwork Online Marketing beolvadt az Origóba. A vállalat ezzel rövid időn belül a második integrációt hajtja végre, hiszen június végén az Iwiwet is beolvasztotta.
hirdetés
Az Adnetwork Online Marketing június 30-án beolvadt a szintén MT leányvállalat Origóba.

Az integráció szervesen illeszkedik az Origo Adhouse értékesítés-fejlesztési stratégiájába, amelynek célja, hogy az Adhouse médiatermékeiben - Origo portfolió, Freemail, Iwiw, Adnetwork, Optimail - rejlő szinergia minél teljesebb kiaknázásával költséghatékony, nagy elérésű és jól targetálható megoldásokat nyújtson hirdetői számára.

Mint ismert, az Origóba az Iwiw is beolvadt, a lépést a vállalatcsoporton belüli konszolidációs folyamatokkal magyarázták.

Az Origo portál üzemeltetője, a T-Online egyébként két évvel ezelőtt májusban hozta nyilvánosságra, hogy az Iwiw mellett megvette az Adnetwork-öt is. A T-Online tartalomszolgáltatási üzletágából tavaly októberben jött létre az Origo Média és Kommunikációs Szolgáltató.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés