hirdetés
hirdetés
hirdetés

Origo - az Iwiw után az Adnetwork is beolvad

A Magyar Telekom (MT) tulajdonában lévő Adnetwork Online Marketing beolvadt az Origóba. A vállalat ezzel rövid időn belül a második integrációt hajtja végre, hiszen június végén az Iwiwet is beolvasztotta.
hirdetés
Az Adnetwork Online Marketing június 30-án beolvadt a szintén MT leányvállalat Origóba.

Az integráció szervesen illeszkedik az Origo Adhouse értékesítés-fejlesztési stratégiájába, amelynek célja, hogy az Adhouse médiatermékeiben - Origo portfolió, Freemail, Iwiw, Adnetwork, Optimail - rejlő szinergia minél teljesebb kiaknázásával költséghatékony, nagy elérésű és jól targetálható megoldásokat nyújtson hirdetői számára.

Mint ismert, az Origóba az Iwiw is beolvadt, a lépést a vállalatcsoporton belüli konszolidációs folyamatokkal magyarázták.

Az Origo portál üzemeltetője, a T-Online egyébként két évvel ezelőtt májusban hozta nyilvánosságra, hogy az Iwiw mellett megvette az Adnetwork-öt is. A T-Online tartalomszolgáltatási üzletágából tavaly októberben jött létre az Origo Média és Kommunikációs Szolgáltató.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Omar Jimenez jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről

Az Ad World Masters 200 ügynökégi vezetőt interjúvolt meg 55 országból, amely alapján a reklámpiac várakozásait vázolták fel. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés