hirdetés
hirdetés
hirdetés

Online médiapiac - új szereplővel

Adaptive Media néven egy új szereplő jelent meg az online médiapiacon. A sales house év elején kezdte meg működését és porfoliójába nyolc site tartozik. A cég vezetője korábban a Port.hu kereskedelmi igazgatója volt.
hirdetés
Új sales house lépett az online piacra az év elején. Az Adaptive Media ügyvezetője Sopov István a Port.hu-tól érkezett, ahol kereskedelmi igazgatói pozíciót töltött be. Az ügyvezető kapcsolata azonban nem szakadt meg a kulturális programajánló oldallal, ugyanis a hirdetési felületek értékesítését az Adaptive Media végzi. A cég portfoliójában a Port.hu-n kívül szerepel a Hírszerző hírportál, a gazdasági témákkal foglakozó Privátbankár.hu, a Magyar Színházi Portál, a futball témájú Focitipp.hu, a szövegfordító szolgáltatást nyújtó Webfordítás.hu, a kerékpárosoknak készült Velo.hu és a Stylewars.hu, ahol a regisztrált felhasználók egy választott háttérképre készíthetnek graffiti rajzokat.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés