hirdetés
hirdetés
hirdetés

Online értékesítőházat választott a Ringier Axel Springer

Online hirdetési felületeinek képviseletével bízza meg a Ringier Axel Springer Magyarország az Ads Interactive digitális sales house-t. A kiadóvállalat és a médiaértékesítő stratégiai együttműködése 2018. január 1-jétől indul.

hirdetés

A Ringier Axel Springer Magyarország kiszervezi a digitális termékeihez kapcsolódó sales és ügyfélkapcsolati tevékenységét, így 2018-tól az Ads Interactive Media Group értékesíti a Blikk.hu, a Blikk Rúzs, a Kiskegyed.hu, a Glamour.hu, a Noizz.hu, az Egészségkalauz.hu és a Recepttár.hu hirdetési felületeit.

A Kreatív információi szerint a kiválasztási folyamat félévig tartott, a RAS összesen három sales house-t keresett meg, közülük választották ki az Ads Interactive-ot.

Az együttműködés során az Ads Interactive képviseli a kiadó digitális termékeit a médiaügynökségek irányában. A nyomtatott kiadványok és a BTL-aktivitások sales tevékenységét, valamint a kiadó legnagyobb partnereinek kiszolgálását továbbra is a Ringier Axel Springer saját értékesítő csapata végzi. Közvetlen, nem ügynökségi ügyfelekkel mindkét értékesítési csapat egyaránt foglalkozik. A két fél szoros együttműködésben, közösen nyújt majd teljes körű és magas színvonalú kiszolgálást a RAS online felületein hirdető ügyfeleknek - olvasható a RAS közleményében.

„A Ringier Axel Springer Magyarország és az online értékesítésre specializálódott Ads Interactive kínálatának összeillesztése akár átrendeződést is eredményezhet a piacon” – mondta az együttműködésről (kissé talányosan) Bayer József, a Ringier Axel Springer Magyarország ügyvezető igazgatója. Németh Iván, az Ads Interactive vezetője szerint a "meghatározó" partnerséggel tovább erősíthetik kapcsolatukat a legnagyobb hirdetőkkel és médiaügynökségekkel.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

hirdetés

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés
hirdetés