hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nőtt a Facebook minden területen

Jelentősen emelkedett a Facebook forgalma és nyeresége a tavalyi negyedik negyedévben és 2017 egészében, köszönhetően a mobil eszközökön szerzett reklámbevételeknek - írja az MTI. 

hirdetés

Az amerikai közösségi hálózat árbevétele a december 31-én véget ért három hónapban 12, 97 milliárd dollár volt, éves összevetésben 47 százalékkal nőtt. Ezen belül a reklámokból származó bevételek 48 százalékkal 12,78 milliárd dollárra emelkedtek, ez jóval meghaladja az elemzők által várt 12,3 milliárd dollárt. Az üzemi eredmény 61 százalékkal 7,35 milliárd dollárra nőtt.

A nettó profit 4,27 milliárd dollár volt, az egy részvényre jutó hígított nyereség 1,44 dollárra rúgott. A decemberben elfogadott amerikai adótörvények 2,27 milliárd dollárt, részvényenként 77 centet vittek el a negyedéves és az egész éves nyereségből egyaránt. Az egyszeri adózási tételt nem számítva a negyedik negyedéves nyereség részvényenként 2,21 dollár volt, meghaladja az elemzők által várt 1,95 dollárt.

A tavalyi év egészében 47 százalékkal 40,65 milliárd dollárra nőtt a Facebook bevétele, ezen belül a reklámokból származó bevételek 49 százalékkal 39,94 milliárd dollárra kúsztak fel. Az üzemi eredmény 63 százalékkal 20,2 milliárd dollárra, az adózás utáni nyereség pedig 56 százalékkal 15,93 milliárd dollárra, részvényenként 5,39 dollárra nőtt.  

Decemberben napi átlagban 1,4 milliárd felhasználó lépett be a közösségi hálózatba, 14 százalékkal többen, mint egy évvel korábban.

A Facebook részvényei 4,17 százalékos nyereségben, 194,68 dolláron forogtak a New York-i tőzsdén csütörtökön, közép-európai idő szerint este fél hatkor. A befektetőket megnyugtatták a vállalatvezetés azon ígéretei, hogy a felhasználói élményekre összpontosítják figyelmüket, és többet tesznek annak érdekében, hogy az idővonalakon megjelenő tartalmak minősége és a felhasználók kötődése erősödjön. 

(forrás: MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2018 tavaszi kollekciójukat népszerűsítik a tégladobálással.

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés