hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nem indult be a Bing

A szakértők várakozásai ellenére eddig nem hozta a számokat Microsoft által kifejlesztett keresőmotor, a Bing, amely a harmadik a Google és a Yahoo mögött. Pedig a marketingre 100 millió dollárt költöttek.
hirdetés

A ComScore Inc. elemzése szerint a Microsoft által kifejlesztett új kereső honlap, a Bing az Egyesült Államokban mért keresések 8,4 százalékát tette ki júniusban, ez mindössze 0,4 százalékos növekedést jelent a májusi - tehát az indulás hónapjában mért adatokhoz képest - olvasható a Yahoo-n.

A Microsoft egészen apró előrelépése a Yahoo kárára történt, ugyanis a Google továbbra is a keresések 65 százalékát mondhatja magáénak, viszont a Yahoo, amely most 19,6 százalékon áll, pont annyit vesztett, amennyit a Bing nyert.

A Microsoft már évek óta próbál felzárkózni a Google mellé, először a kudarcot vallott Live Search keresővel, a Bing előző verziójával, később pedig azzal a meghiúsult üzleti manőverrel, amellyel a Yahoo-t akarta felvásárolni. A redmondi cég májusban ismét nekirugaszkodott a Binggel, amely állítólag abban a tekintetben jobb riválisainál, hogy az utazás, a vásárlás, vagy az egészségügy terén szakszerűbb találatokat képes hozni.

Az elemzők szerint azonban a júniusi keresési felhasználásról szóló eredmények egész egyszerűen szánalmasak, így a Google-nek - ha igazak a korábbi lapértesülések - kár volt akár egy picit is megijednie. Douglas Anmuth, a Barclay Capital elemzője például 10 és 11 százalék százalék közötti eredményre számított.

"Nem nagyon mondhatjuk el a Bingről, hogy "futótűzként" terjedt volna el" - jegyezte meg  Benjamin Schachter, a Broadpoint AmTech cég elemzője a Microsoft részvényeseinek írt feljegyzésében. Szerinte eléggé nyilvánvalónak tűnik, hogy a kezdeti érdeklődést csak a kíváncsiság vezérelte, és nem az, hogy alapvetően jobb találatokat hozott volna a Bing riválisainál.

A Microsoftnál korábban Kumo projektnéven fejlesztett Binget százmillió dollár értékűre becsült reklámkampánnyal vezették be a redmondiak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szemtelenségből megint jelesre vizsgáztak.

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés