hirdetés
hirdetés
hirdetés

Művészetek Völgye - betűcsere

Idén elmarad a 20. Művészetek Völgye, de a kapolcsi térség mégsem marad fesztivál nélkül, ugyanis a szervezők a Bűvészetek Völgye elnevezésű rendezvényre várják a közönséget – mindezt Márta István, a kulturális program főigazgatója jelentette be. Az Index szerint mindez reklámfogás, ezt ugyanis már több ízben eljátszották a szervezők.
hirdetés
Az Index szerint Márta István marketingfogásnak használta a kapolcsi fesztivál elmaradását lebegtető nyilatkozatait. Márta István egy sajtótájékoztatón bejelentette, hogy idén elmarad a 20. Művészetek Völgye fesztivál, amit csak jövőre rendeznek meg, helyette azonban megszervezik a Bűvészetek Völgyét. A program ugyanabban a térségben és időpontban zajlik, majd, mint ahogy a Művészetek Völgye szokott: Kapolcs térségében július végétől augusztus elejéig.

Márta István úgy nyilatkozott, hogy a program a finanszírozás bizonytalansága miatt marad el. Mint mondta, az állami résztámogatások volumenének ismerete nélkül lehetetlen a szponzorokkal tárgyalni és érdemi szerződéseket kötni, nem tudják a fesztivál nagyságát, költségvetését megtervezni, ezek hiányában pedig képtelenség lekötni a művészeket és a fesztivált kiszolgáló infrastruktúrát.

A Kapolcs.hu oldalon Márta István úgy fogalmaz, hogy a program „egyedisége és besorolhatatlansága miatt a hagyományos és bevált marketing-pr stratégiák a Völgyben sorra csődöt mondtak, hisz igazán se gazdasági, se politikai érdek nem kapcsolható fesztiválunkhoz”. Emellett pedig nehezen tudják maguk mellé állítani a szponzorokat.

Az Index szerint a Művészetek Völgye elmaradásáról szóló hír reklámfogás Márta István részéről, aki minden évben bejelenti, hogy fesztiválja az állam fukarkodása miatt elmarad, mire a kulturális minisztérium vagy a Miniszterelnöki Hivatal (MeH) rendkívüli segélyben részesíti a rendezvényt.

A tavalyi rendezvény állami támogatói mellett szponzor volt többek között a Heineken Hungária, a Magyar Telekom (MT), a Magyarországi Volksbank, a Margitszigeti Kristályvíz és a Bomba.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Google, a Design Terminal és a IVSZ támogatásával 2020-ban létrejött szervezet már várja a hazai vállalkozások válaszait.

Az Egyesült Királyságban pedig már több időt töltenek el a videós platformon a userek, mint a Facebookon.

A TheHut.com Ltd. ezen kívül valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel is borzolta a GVH idegeit.

Szinkronszínészként és csatornák hangjaként is sokat lehetett hallani, a legutóbbi időkben a Retro Rádió, az AMC és a Best FM hivatalos hangja volt.

A cég ügyfelei számára is elérhetők a videós platform hirdetési felületei.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

hirdetés
hirdetés