hirdetés
hirdetés
hirdetés

MT, MUISZ - együttműködnek

Pályázhatnak a Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetségéhez (MUISZ) tartozó irodák a Magyarországot népszerűsítő kiadványok elkészítésére, a 30 millió forintos forrást a Magyar Turizmus (MT) biztosítja – többek között erről állapodott meg a két szervezet. Az MT és a MUISZ a beutazó turizmus élénkülését várja az együttműködéstől.
hirdetés
A magyarországi beutazó turizmus élénkítése, valamint Magyarország mint turisztikai célpont ismertségének növelése a célja annak az együttműködési megállapodásnak, amelyet február 25-én írt alá az MT és a MUISZ.

Az összehangolt munka három fő területre – tanulmányutak szervezésére, kiadványok készítésére és kiállítási részvételre – terjed ki. Az MT például pályázati forrást biztosít a MUISZ utazási irodák számára, amelynek keretösszege 30 millió forint. Ez azt jelenti, hogy az irodák marketingcélú, Magyarországot népszerűsítő kiadványok elkészítésére pályázhatnak – a beadványokat az MT és a MUISZ közös szakmai zsűrije bírálja el. Tavaly a beutaztatással foglalkozó száz MUISZ iroda több mint a fele, 55 utazási iroda használta fel az akkor 15 millió forintos pályázati keretet.

Az együttműködés a pályázaton túl kiterjed a külföldi utazási szakemberek és újságírók számára szervezett tanulmányutak szervezésére, amelynek célja a magyarországi turisztikai kínálat bemutatása. Az MT egyébként évente több száz tanulmányutat szervez, tavaly például közel 3500 fő érkezett Magyarországra. A megállapodás további eleme, hogy az MT idén megjelenési lehetőséget biztosít a MUISZ tagirodáinak azokon a külföldi turisztikai kiállításokon, melyeken a társaság önálló standdal jelenik meg.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A petíció 12 ezer aláírás felett jár már.

Az Indenpendent Spirit Awards-on a kisebb büdzséjű alkotásokat díjazzák.

A tévészpot egy nonprofit vállalat jóvoltából született, akik azt szeretnék, ha minél többen állnának át növényi alapú étrendre.

A Netpositive és a FANUC is őket választotta.

Lego Vidiyo néven indít új szolgáltatást a gyártó, melynek lényege, hogy kiterjesztett valóság (AR) segítségével pingelje a gyerekek kreativitását.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés
hirdetés