hirdetés
hirdetés
hirdetés

MT, MUISZ - együttműködnek

Pályázhatnak a Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetségéhez (MUISZ) tartozó irodák a Magyarországot népszerűsítő kiadványok elkészítésére, a 30 millió forintos forrást a Magyar Turizmus (MT) biztosítja – többek között erről állapodott meg a két szervezet. Az MT és a MUISZ a beutazó turizmus élénkülését várja az együttműködéstől.
hirdetés
A magyarországi beutazó turizmus élénkítése, valamint Magyarország mint turisztikai célpont ismertségének növelése a célja annak az együttműködési megállapodásnak, amelyet február 25-én írt alá az MT és a MUISZ.

Az összehangolt munka három fő területre – tanulmányutak szervezésére, kiadványok készítésére és kiállítási részvételre – terjed ki. Az MT például pályázati forrást biztosít a MUISZ utazási irodák számára, amelynek keretösszege 30 millió forint. Ez azt jelenti, hogy az irodák marketingcélú, Magyarországot népszerűsítő kiadványok elkészítésére pályázhatnak – a beadványokat az MT és a MUISZ közös szakmai zsűrije bírálja el. Tavaly a beutaztatással foglalkozó száz MUISZ iroda több mint a fele, 55 utazási iroda használta fel az akkor 15 millió forintos pályázati keretet.

Az együttműködés a pályázaton túl kiterjed a külföldi utazási szakemberek és újságírók számára szervezett tanulmányutak szervezésére, amelynek célja a magyarországi turisztikai kínálat bemutatása. Az MT egyébként évente több száz tanulmányutat szervez, tavaly például közel 3500 fő érkezett Magyarországra. A megállapodás további eleme, hogy az MT idén megjelenési lehetőséget biztosít a MUISZ tagirodáinak azokon a külföldi turisztikai kiállításokon, melyeken a társaság önálló standdal jelenik meg.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Hiába trükköztek a terület átruházásával, Jeff Lowe-éknak költöznie kell, Baskiné lesz Joe Exotic egykori állatkertje. 

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés