hirdetés
hirdetés
hirdetés

MT, MUISZ - együttműködnek

Pályázhatnak a Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetségéhez (MUISZ) tartozó irodák a Magyarországot népszerűsítő kiadványok elkészítésére, a 30 millió forintos forrást a Magyar Turizmus (MT) biztosítja – többek között erről állapodott meg a két szervezet. Az MT és a MUISZ a beutazó turizmus élénkülését várja az együttműködéstől.
hirdetés
A magyarországi beutazó turizmus élénkítése, valamint Magyarország mint turisztikai célpont ismertségének növelése a célja annak az együttműködési megállapodásnak, amelyet február 25-én írt alá az MT és a MUISZ.

Az összehangolt munka három fő területre – tanulmányutak szervezésére, kiadványok készítésére és kiállítási részvételre – terjed ki. Az MT például pályázati forrást biztosít a MUISZ utazási irodák számára, amelynek keretösszege 30 millió forint. Ez azt jelenti, hogy az irodák marketingcélú, Magyarországot népszerűsítő kiadványok elkészítésére pályázhatnak – a beadványokat az MT és a MUISZ közös szakmai zsűrije bírálja el. Tavaly a beutaztatással foglalkozó száz MUISZ iroda több mint a fele, 55 utazási iroda használta fel az akkor 15 millió forintos pályázati keretet.

Az együttműködés a pályázaton túl kiterjed a külföldi utazási szakemberek és újságírók számára szervezett tanulmányutak szervezésére, amelynek célja a magyarországi turisztikai kínálat bemutatása. Az MT egyébként évente több száz tanulmányutat szervez, tavaly például közel 3500 fő érkezett Magyarországra. A megállapodás további eleme, hogy az MT idén megjelenési lehetőséget biztosít a MUISZ tagirodáinak azokon a külföldi turisztikai kiállításokon, melyeken a társaság önálló standdal jelenik meg.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés