hirdetés
hirdetés
hirdetés

MT - együttműködik a Malévvel

A Magyarországot népszerűsítő turisztikai reklámfilmeket a Malév beépíti a fedélzeti videóanyagaiba – többek között ez áll abban a stratégiai együttműködésben, amelyet a légitársaság és a Magyar Turizmus (MT) kötött. A megállapodás része, hogy a Malév megjelenhet turisztikai kiállítások nemzeti standjain és a MT kiadványaiban is.
hirdetés
A légitársaság és a turisztikai szervezet évek óta tartó együttműködését fűzi szorosabbra az a megállapodás, amelyet február végén írtak alá a felek. A közös munka célja Magyarország, mint turisztikai célpont népszerűsítése.

Az együttműködés szerint a Malév repülőjegyekkel segíti azokat a külföldi újságírókat és utazási szakembereket, akik az MT magyarországi tanulmányútjain vesznek részt. A Magyarországot népszerűsítő Hungary Smiles és Balaton, the Lake of pleasures című turisztikai reklámfilmeket a légitársaság beépíti fedélzeti videóanyagaiba, továbbá felhasználhatja azokat szakmai és sajtórendezvényein, prezentációin is. A Horizon című fedélzeti magazin is megjelenési lehetőséget ad az MT cikkeinek, képeinek, ezen kívül a szervezet hírei bekerülnek a Malév hírlevelébe, és a szervezet egy turisztikai blokkal jelenik meg a légitársaság honlapján.

Az MT a külföldi turisztikai kiállítások nemzeti standjain és saját kiadványaiban biztosít megjelenést a Malév számára. Ezen kívül a turisztikai vállalat valamennyi általa szervezett sajtó és szakmai rendezvényen lehetőséget kínál a Malév részvételére, prezentáció tartására, valamint a légitársaság megjelenik az MT portáljain is.

Mint arról beszámoltunk a turisztikai marketingszervezet a Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetségével (MUISZ) is együttműködést kötött.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés