hirdetés
hirdetés
hirdetés

MT - együttműködik a Malévvel

A Magyarországot népszerűsítő turisztikai reklámfilmeket a Malév beépíti a fedélzeti videóanyagaiba – többek között ez áll abban a stratégiai együttműködésben, amelyet a légitársaság és a Magyar Turizmus (MT) kötött. A megállapodás része, hogy a Malév megjelenhet turisztikai kiállítások nemzeti standjain és a MT kiadványaiban is.
hirdetés
A légitársaság és a turisztikai szervezet évek óta tartó együttműködését fűzi szorosabbra az a megállapodás, amelyet február végén írtak alá a felek. A közös munka célja Magyarország, mint turisztikai célpont népszerűsítése.

Az együttműködés szerint a Malév repülőjegyekkel segíti azokat a külföldi újságírókat és utazási szakembereket, akik az MT magyarországi tanulmányútjain vesznek részt. A Magyarországot népszerűsítő Hungary Smiles és Balaton, the Lake of pleasures című turisztikai reklámfilmeket a légitársaság beépíti fedélzeti videóanyagaiba, továbbá felhasználhatja azokat szakmai és sajtórendezvényein, prezentációin is. A Horizon című fedélzeti magazin is megjelenési lehetőséget ad az MT cikkeinek, képeinek, ezen kívül a szervezet hírei bekerülnek a Malév hírlevelébe, és a szervezet egy turisztikai blokkal jelenik meg a légitársaság honlapján.

Az MT a külföldi turisztikai kiállítások nemzeti standjain és saját kiadványaiban biztosít megjelenést a Malév számára. Ezen kívül a turisztikai vállalat valamennyi általa szervezett sajtó és szakmai rendezvényen lehetőséget kínál a Malév részvételére, prezentáció tartására, valamint a légitársaság megjelenik az MT portáljain is.

Mint arról beszámoltunk a turisztikai marketingszervezet a Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetségével (MUISZ) is együttműködést kötött.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Meghívásos tenderen választották ki az ügynökséget.

36 millió forint lesz a tét a tizedik évadban.

A híres olasz Képtár Black Presence projektje online túrát és más kapcsolódó eseményeket is tervez.

A vírus megtanított minket együttműködni, a Telekom szeretné, ha nem is felejtenénk el ezt. 

A METU 600 hallgatója vett részt saját kutatásukban, ami a kapcsolattartással, fogyasztással és szabadidővel kapcsolatos szokások változására kérdezett rá.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés