hirdetés
hirdetés
hirdetés

MRSZ, ÖRT - vizsgálja a csirkés reklámot

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) etikai bizottsága és az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) augusztus 15-én tárgyalja a Zalabaromfi „Bomba csirke” feliratú plakátját - tudta meg a Kreatív Online.
hirdetés
Egy félmeztelen nő látható hátulról a Zalabaromfi plakátján, a modell testrészeit pedig a csirke testtájaihoz hasonlóan osztották fel. „A Bomba csirke. Zalabaromfi. 100 százalék hús” fősorral készült reklámmal kapcsolatban panasz érkezett az MRSZ-hez. A Kreatív Online az ÖRT-től úgy értesült, hogy a testület és a szövetség augusztus 15-én tárgyalja a Bomba csirke szlogenű plakátokat.

Zsipi Róbert, a Zalabaromfi vezérigazgatója kérdésünkre azt mondta, hogy nem publikus a kreatívügynökségük neve. A vezérigazgató nem tudott felvilágosítást adni, hogy a kreatívterveket elküldték volna előzetes normakontrollra az ÖRT-höz.

Zsipi Róbert azt is hozzátette, hogy nem kapott arról értesítést, hogy a szövetség és a testület tárgyalja a reklámjukat.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (7 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
tessék: http://www.youtube.com/watch?v=svNxc1bxr3I

most sértődjenek meg a férfiak is? nem fognak. inkább röhögünk.
#
hát, felháborító egy plakát, az már igaz. egyébként a disznó-tusfürdő ötlet annyira nem rossz, kicsit még dolgozni kellene rajta, de nekem tetszik. engem sokkal jobban
idegesített amikor egy feltartott középső ujjra rá volt akasztva két mosótabletta (elnézést, ha pontatlan), mert azt azóta sem vágom, a bombacsirkét meg épp szombaton
láttam a reptér mellett, az egyszerűen csak ostoba, de nem felháborítóan. lapos párhuzam, oldschool, ha jól írtam.
#
Vihar a biliben
#
azért a disznót se vegyük el a hölgyektől, akiknek a hónaljukból röfög, ha nem megfelelő dezodort használnak:-)
#
Csináltak egy direkt felháborító kampányt, tudták, hogy le lesz tiltva. De így sokkal többet beszéltek róla. A célt elérték, kaptak egy ejnye-bejnyét, és kész.
#
Megjegyzem, a Burger King kb 3 éve folyamatosan ugyanezt műveli, csak kicsit szoftabb változatban. Azért ez, hogy "rontja a reklámszakma hírnevét is" eléggé LOL
kategória.
#
Annyira jó lenne, ha végre a hirdetőknek maguknak is lenne annyi eszük, hogy a női testet, a nőt nem hoznák összefüggésbe baromfiakkal. Mi lenne már, ha a férfi
tusfürdőt egy disznóval reklámoznák célozva arra, hogy minde férfi egy disznó...
hirdetés

Seregi György kereskedelmi vezetői pozícióba érkezik.

Az együttműködés 2020-ra szól, és az állásportál online marketingtevékenységének több területére is kiterjed.

A Girls Girls Girls Magazine közel háromperces szpotja nemtől függetlenül mindenki számára érthető.

Regisztráció után a kedvenc szerzőik cikkeit kapjuk a legolvasottabb hírek után.

Az utolsó hozzávaló elveszi az ember étvágyát az egyébként nagyon guszta ételektől.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés