hirdetés
hirdetés
hirdetés

MRSZ, ÖRT - vizsgálja a csirkés reklámot

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) etikai bizottsága és az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) augusztus 15-én tárgyalja a Zalabaromfi „Bomba csirke” feliratú plakátját - tudta meg a Kreatív Online.
hirdetés
Egy félmeztelen nő látható hátulról a Zalabaromfi plakátján, a modell testrészeit pedig a csirke testtájaihoz hasonlóan osztották fel. „A Bomba csirke. Zalabaromfi. 100 százalék hús” fősorral készült reklámmal kapcsolatban panasz érkezett az MRSZ-hez. A Kreatív Online az ÖRT-től úgy értesült, hogy a testület és a szövetség augusztus 15-én tárgyalja a Bomba csirke szlogenű plakátokat.

Zsipi Róbert, a Zalabaromfi vezérigazgatója kérdésünkre azt mondta, hogy nem publikus a kreatívügynökségük neve. A vezérigazgató nem tudott felvilágosítást adni, hogy a kreatívterveket elküldték volna előzetes normakontrollra az ÖRT-höz.

Zsipi Róbert azt is hozzátette, hogy nem kapott arról értesítést, hogy a szövetség és a testület tárgyalja a reklámjukat.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (7 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
tessék: http://www.youtube.com/watch?v=svNxc1bxr3I

most sértődjenek meg a férfiak is? nem fognak. inkább röhögünk.
#
hát, felháborító egy plakát, az már igaz. egyébként a disznó-tusfürdő ötlet annyira nem rossz, kicsit még dolgozni kellene rajta, de nekem tetszik. engem sokkal jobban
idegesített amikor egy feltartott középső ujjra rá volt akasztva két mosótabletta (elnézést, ha pontatlan), mert azt azóta sem vágom, a bombacsirkét meg épp szombaton
láttam a reptér mellett, az egyszerűen csak ostoba, de nem felháborítóan. lapos párhuzam, oldschool, ha jól írtam.
#
Vihar a biliben
#
azért a disznót se vegyük el a hölgyektől, akiknek a hónaljukból röfög, ha nem megfelelő dezodort használnak:-)
#
Csináltak egy direkt felháborító kampányt, tudták, hogy le lesz tiltva. De így sokkal többet beszéltek róla. A célt elérték, kaptak egy ejnye-bejnyét, és kész.
#
Megjegyzem, a Burger King kb 3 éve folyamatosan ugyanezt műveli, csak kicsit szoftabb változatban. Azért ez, hogy "rontja a reklámszakma hírnevét is" eléggé LOL
kategória.
#
Annyira jó lenne, ha végre a hirdetőknek maguknak is lenne annyi eszük, hogy a női testet, a nőt nem hoznák összefüggésbe baromfiakkal. Mi lenne már, ha a férfi
tusfürdőt egy disznóval reklámoznák célozva arra, hogy minde férfi egy disznó...
hirdetés
hirdetés

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

Ezzel hívnák fel a figyelmet a korlátozások feloldása alkalmából, hogy élnek, és felkészültebbek, mint eddig bármikor.

A Blikk+Győző című formátumban a színész ismert emberekkel beszélget.

Indul az Art is Business Díj 2020, különböző kategóriákban jelölni és pályázni július 1. és szeptember 30. között lehet.

Az egyik Dreher Antalt, a másik egy söröskocsit ábrázol.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés