hirdetés
hirdetés
hirdetés

MNB-tendert nyert Borókai lánya

A Napi.hu szerint a kötelezően nyilvános ajánlattételi összeg alatti értékben nyert rendezvényszervezési megbízást az Akció BTL, amely Borókai Flóra cége.

hirdetés

Egyedüli ajánlattevőként az Akció BTL Kft. nyerte a Magyar Nemzeti Bank konferencia- és rendezvényszervezési tenderét – írja a Napi.hu. Azon túl, hogy a nyertes cég Borókai Flórának, a Heti Válasz főszerkesztő Borókai Gábor lányának cége, az teszi érdekessé az ügyet, hogy a megbízatás értéke 24,9 millió forint, így éppen a kötelező nyilvános ajánlattétel (25 millió forint) szintje alatt marad.

Ebben az eljárási formában az ajánlatkérőnek elég három, általa kiválasztott kkv-t felhívni ajánlattételre, tájékoztatót pedig csak a végeredményről kell közzétennie. 

Az Akció-cégcsoport korai tündökléséről és bukásáról itt írtunk részletesen. A Napi részletes cikkét pedig ezen a linken találja.

(forrás: napi.hu)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

A Business Class csütörtökönként érkezik a legfontosabb kereskedelmi témákkal.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés