hirdetés
hirdetés
hirdetés

Microsoft - a Facebookot környékezi

A Yahoo felvásárlásnak sikertelenségét követően a Microsoft más lehetőségek után néz –írja a Hwsw.hu. A szoftveróriás képviselői a Facebookot keresték meg, hogy nyitottak lennének-e tárgyalásokra egy esetleges eladással kapcsolatban.
hirdetés
Először az AllThingsDigital online technológiai magazin értesült arról, hogy a Microsoft puhatolózott a Facebooknál. A szoftvercég egyelőre csupán a vezetőség hozzáállását kívánta felmérni, a két fél között nem folyik aktív párbeszéd a témában – idézi a Hwsw.hu az ügyhöz közel álló anonim forrására hivatkozva a Wall Street Journalt.

A Microsoft tavaly októberben 240 millió dollárért 1,6 százalékos részesedést szerzett a Facebookban, 2006-ban pedig stratégiai megállapodást kötött a közösségi oldallal célzott hirdetések kiszolgálásáról, éppen ezért felvásárlása nélkül is már megszerezte hirdetési felületének nagy részét.

A Facebook egyébként 300-350 millió dollár árbevételt remél az idei évre reklámbevételekből, ami a korábbihoz képest 100-133 százalékos éves növekedést jelentene.

Mint ismert, a Microsoft a Yahoo-ra 40 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatot tett, amit a cég nem fogadott el. A szoftveróriás május 3-án visszavonta az ajánlatát.
(forrás: HWSW, Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A lap cikke szerint az Indamedia vezetése az Index és az MTVA közötti konfliktus után dönthetett a visszavásárlásról.

A testület szerint a Klubrádió műsora sem volt gyűlöletkeltő.

Indulhat a könyvespolcok ismerkedése. A Libri kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Twitteren őrjöng, kamunak tartja a klímaváltozást, és mindenkit utál, de főleg a postát. Ismerős? 

A kötet szerzője a zwoelf digital tulajdonosa, Serfőző Péter.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés