hirdetés
hirdetés
hirdetés

Microsoft - a Facebookot környékezi

A Yahoo felvásárlásnak sikertelenségét követően a Microsoft más lehetőségek után néz –írja a Hwsw.hu. A szoftveróriás képviselői a Facebookot keresték meg, hogy nyitottak lennének-e tárgyalásokra egy esetleges eladással kapcsolatban.
hirdetés
Először az AllThingsDigital online technológiai magazin értesült arról, hogy a Microsoft puhatolózott a Facebooknál. A szoftvercég egyelőre csupán a vezetőség hozzáállását kívánta felmérni, a két fél között nem folyik aktív párbeszéd a témában – idézi a Hwsw.hu az ügyhöz közel álló anonim forrására hivatkozva a Wall Street Journalt.

A Microsoft tavaly októberben 240 millió dollárért 1,6 százalékos részesedést szerzett a Facebookban, 2006-ban pedig stratégiai megállapodást kötött a közösségi oldallal célzott hirdetések kiszolgálásáról, éppen ezért felvásárlása nélkül is már megszerezte hirdetési felületének nagy részét.

A Facebook egyébként 300-350 millió dollár árbevételt remél az idei évre reklámbevételekből, ami a korábbihoz képest 100-133 százalékos éves növekedést jelentene.

Mint ismert, a Microsoft a Yahoo-ra 40 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatot tett, amit a cég nem fogadott el. A szoftveróriás május 3-án visszavonta az ajánlatát.
(forrás: HWSW, Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Rajtuk kívül az Eletforma.hu női portál is a sales house-hoz került január 1-jével.

A felek azonban keresik az üzleti együttműködés további lehetőségeit.

Kirády Attila, eddigi kreatív igazgató pozíciója megszűnik, de marad a cégnél.

Erre is választ ad az IAB Influencer Marketing Kisokosa és Fogalomtára.

Az abszolút győztes a Mateking.hu, az Internet Kultúra Fővárosa pedig Debrecen lett az MMSz által szervezett megmérettetésen.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés