hirdetés
hirdetés
hirdetés

Microsoft - a Facebookot környékezi

A Yahoo felvásárlásnak sikertelenségét követően a Microsoft más lehetőségek után néz –írja a Hwsw.hu. A szoftveróriás képviselői a Facebookot keresték meg, hogy nyitottak lennének-e tárgyalásokra egy esetleges eladással kapcsolatban.
hirdetés
Először az AllThingsDigital online technológiai magazin értesült arról, hogy a Microsoft puhatolózott a Facebooknál. A szoftvercég egyelőre csupán a vezetőség hozzáállását kívánta felmérni, a két fél között nem folyik aktív párbeszéd a témában – idézi a Hwsw.hu az ügyhöz közel álló anonim forrására hivatkozva a Wall Street Journalt.

A Microsoft tavaly októberben 240 millió dollárért 1,6 százalékos részesedést szerzett a Facebookban, 2006-ban pedig stratégiai megállapodást kötött a közösségi oldallal célzott hirdetések kiszolgálásáról, éppen ezért felvásárlása nélkül is már megszerezte hirdetési felületének nagy részét.

A Facebook egyébként 300-350 millió dollár árbevételt remél az idei évre reklámbevételekből, ami a korábbihoz képest 100-133 százalékos éves növekedést jelentene.

Mint ismert, a Microsoft a Yahoo-ra 40 milliárd dolláros felvásárlási ajánlatot tett, amit a cég nem fogadott el. A szoftveróriás május 3-án visszavonta az ajánlatát.
(forrás: HWSW, Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés