hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan a Harley-pályázat nyertese

Megvan a pénteken lezárult Harley Davidson Fesztivál kreatívpályázatának nyertese. Az Art District jól végiggondolt és hosszútávon is életképes koncepcióval lett az első.

hirdetés

A fejleszthető és alakítható pályamunkát leadott Art Disctrict nyerte meg a Harley Davidson Fesztivál októberben kiírt kreatívtenderét. A motoros fesztivál arculatváltására kiírt versenyre húsz nevezés érkezett, amelyből öt került shortlistre.

A versenyt megnyerő munkáról a zsűri úgy vélte, hogy meg tudja teremteni az elkövetkező évek fesztivál-kommunikációs keretét is. A most új arculatot, logót és szlogent kapott Harley Fesztivál ezzel jövőre, amikor tizenkettedik alkalommal rendezik meg, a Balaton és a nyári szezon legnagyobb fesztiváljává szeretne válni.

Harley Fesztivál arculati elemek
A nyertes arculati elemek (Nagyobb méretért kattintson!)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés