hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan a Harley-pályázat nyertese

Megvan a pénteken lezárult Harley Davidson Fesztivál kreatívpályázatának nyertese. Az Art District jól végiggondolt és hosszútávon is életképes koncepcióval lett az első.

hirdetés

A fejleszthető és alakítható pályamunkát leadott Art Disctrict nyerte meg a Harley Davidson Fesztivál októberben kiírt kreatívtenderét. A motoros fesztivál arculatváltására kiírt versenyre húsz nevezés érkezett, amelyből öt került shortlistre.

A versenyt megnyerő munkáról a zsűri úgy vélte, hogy meg tudja teremteni az elkövetkező évek fesztivál-kommunikációs keretét is. A most új arculatot, logót és szlogent kapott Harley Fesztivál ezzel jövőre, amikor tizenkettedik alkalommal rendezik meg, a Balaton és a nyári szezon legnagyobb fesztiváljává szeretne válni.

Harley Fesztivál arculati elemek
A nyertes arculati elemek (Nagyobb méretért kattintson!)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés