hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megint turisztikai plakátok Ferihegyen

Az átszálló utasoknak Budapestet, a fővárosba érkezőknek a vidéki célpontokat hirdetik a Ferihegyen kihelyezett citylightok, nem először.
hirdetés

27 turisztikai imázsposzter került ki a ferihegyi repülőtér területére, amelyet túlnyomórészt a Budapest Airport finanszíroz – derül ki a Magyar Turizmus közleményéből. A reptér és az állami turisztikai marketingcég mellett a BTH fővárosi turisztikai cég és a reptéri felületeket értékesítő Clear Channel Outdoor Hungary vesznek részt az együttműködésben.

Az idén máshol futó turisztikai hirdetések arculatához igazított reklámok azt szeretnék üzenni az utazóknak, hogy „Magyarország vonzó és izgalmas turisztikai célpont, ahová érdemes ellátogatni és visszatérni”. A hirdetések célközönségének számítanak a reptéren csak átszálló vagy várakozó utasok is, akiket szeretnének turistaként az országba csábítani.


Az érintett állami, reptér- és médiacégek összefogására nem ez az első példa: a tavaly nyári szezonban hasonló a Budapest-hirdetések arculatához passzoló üdvözlőfeliratokat, illetve vidéki desztinációkat népszerűsítő reklámokat helyeztek ki.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Arra buzdítják az étterembe járó közösséget, hogy fogjanak össze, és ételrendeléssel támogassák a vendéglátóhelyek fennmaradását.

A díjat a 2018-ban meggyilkolt szlovák újságíró, Jan Kuciak emlékére alapították. A zsűriben ott ül Věra Jourová, az Európai Bizottság alelnöke és Lech Wałęsa, Lengyelország volt elnöke és demokráciapárti aktivista is.

Az Apor Vilmos Katolikus Főiskola arculati, kommunikációs stratégiai megújulását, sajtó- és social kommunikációját támogatja az ügynökség.

Nonprofit szervezetek és cégek is jelentkezhetnek, a határidő március 31.

A tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok hatékonyabb kiszűrése érdekében.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

hirdetés
hirdetés