hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megint turisztikai plakátok Ferihegyen

Az átszálló utasoknak Budapestet, a fővárosba érkezőknek a vidéki célpontokat hirdetik a Ferihegyen kihelyezett citylightok, nem először.
hirdetés

27 turisztikai imázsposzter került ki a ferihegyi repülőtér területére, amelyet túlnyomórészt a Budapest Airport finanszíroz – derül ki a Magyar Turizmus közleményéből. A reptér és az állami turisztikai marketingcég mellett a BTH fővárosi turisztikai cég és a reptéri felületeket értékesítő Clear Channel Outdoor Hungary vesznek részt az együttműködésben.

Az idén máshol futó turisztikai hirdetések arculatához igazított reklámok azt szeretnék üzenni az utazóknak, hogy „Magyarország vonzó és izgalmas turisztikai célpont, ahová érdemes ellátogatni és visszatérni”. A hirdetések célközönségének számítanak a reptéren csak átszálló vagy várakozó utasok is, akiket szeretnének turistaként az országba csábítani.


Az érintett állami, reptér- és médiacégek összefogására nem ez az első példa: a tavaly nyári szezonban hasonló a Budapest-hirdetések arculatához passzoló üdvözlőfeliratokat, illetve vidéki desztinációkat népszerűsítő reklámokat helyeztek ki.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés