hirdetés
hirdetés
hirdetés

Médiással bővült a Multeam360

A Berg Média is a Multeam360 tagja lett. Az ügynökségcsoportot 2010-ben három cég hozta létre, mára hatot tömörít.

hirdetés

A médiaügynökségi oldal is megjelent a Multeam360-nál, miután az ügynökségi csoporthoz csatlakozott a Berg Média – mondta el a Kreatív Online-nak Radácsi Pál, a három évvel ezelőtt létrejött Multeam360 ügyvezetője. A csoportot akkor a rendezvényes területen tevékenykedő Multeam Events, az online megoldásokat alkalmazó Digitalwave illetve a pr-kommunikációs feladatokat ellátó Stern Communications hozta létre az egyéni ügyfeleik átfogóbb kiszolgálása miatt.

Tavaly a Berg Média előtt két másik cég is a Multeam360 tagja lett: a szintén rendezvényes Bo Event és a stratégiai kommunikációs területet erősítő UP Advertising.

Radácsi Pál hangsúlyozta, hogy a Multeam360 továbbra sem egy nagy integrált ügynökség, hanem egy olyan csoport, ahol mindenki a saját területét látja el, és a felmerülő ügyféligénynél azonnal tudnak reagálni. Mint a fenti felsorolásból kiderült, a csoportnál a hat ügynökségből ketten ugyanazért a területért felelnek, vagyis nem kötötték ki feltételül, hogy egy-egy szakterületre csak egy tagjuk lehet.

„A tenderekre nem a Multeam360-at hívják, hanem az egyes ügynökségeket. Viszont az elbírálásnál jól jöhet, hogy az adott cég a csoporthoz tartozik, mivel ha a megbízás része olyan feladat, amit egy másik Multeam360-as tagügynökség tud ellátni, akkor azt rá tudja bízni. Mi érdekközösségben dolgozunk, ugyanakkor nem csak együtt láthatunk el megbízásokat, hanem például külső céget is választhatunk konzorciumi partnerül” – magyarázta az ügyvezető.

Az új logó

A Multeam360 a hat ügynökség ernyőmárkája, amelynek arculata az elmúlt hetekben újult meg. A tagügynökségek neve, arculata és vezetőinek pozíciója nem változik, de a névjegyekre, emailekre odakerül, hogy a cég a csoport tagja. Az ügynökségek egyelőre összeköltözést sem terveznek.

A régi logó

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

18-23 évesek jelentkezését várják a Roger Hatchuel Academy 6 napos tréningjére.

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés