hirdetés
hirdetés
hirdetés

Médiással bővült a Multeam360

A Berg Média is a Multeam360 tagja lett. Az ügynökségcsoportot 2010-ben három cég hozta létre, mára hatot tömörít.

hirdetés

A médiaügynökségi oldal is megjelent a Multeam360-nál, miután az ügynökségi csoporthoz csatlakozott a Berg Média – mondta el a Kreatív Online-nak Radácsi Pál, a három évvel ezelőtt létrejött Multeam360 ügyvezetője. A csoportot akkor a rendezvényes területen tevékenykedő Multeam Events, az online megoldásokat alkalmazó Digitalwave illetve a pr-kommunikációs feladatokat ellátó Stern Communications hozta létre az egyéni ügyfeleik átfogóbb kiszolgálása miatt.

Tavaly a Berg Média előtt két másik cég is a Multeam360 tagja lett: a szintén rendezvényes Bo Event és a stratégiai kommunikációs területet erősítő UP Advertising.

Radácsi Pál hangsúlyozta, hogy a Multeam360 továbbra sem egy nagy integrált ügynökség, hanem egy olyan csoport, ahol mindenki a saját területét látja el, és a felmerülő ügyféligénynél azonnal tudnak reagálni. Mint a fenti felsorolásból kiderült, a csoportnál a hat ügynökségből ketten ugyanazért a területért felelnek, vagyis nem kötötték ki feltételül, hogy egy-egy szakterületre csak egy tagjuk lehet.

„A tenderekre nem a Multeam360-at hívják, hanem az egyes ügynökségeket. Viszont az elbírálásnál jól jöhet, hogy az adott cég a csoporthoz tartozik, mivel ha a megbízás része olyan feladat, amit egy másik Multeam360-as tagügynökség tud ellátni, akkor azt rá tudja bízni. Mi érdekközösségben dolgozunk, ugyanakkor nem csak együtt láthatunk el megbízásokat, hanem például külső céget is választhatunk konzorciumi partnerül” – magyarázta az ügyvezető.

Az új logó

A Multeam360 a hat ügynökség ernyőmárkája, amelynek arculata az elmúlt hetekben újult meg. A tagügynökségek neve, arculata és vezetőinek pozíciója nem változik, de a névjegyekre, emailekre odakerül, hogy a cég a csoport tagja. Az ügynökségek egyelőre összeköltözést sem terveznek.

A régi logó

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mindea így az iProspect Hungary Social&Content divíziójának részeként folytatja tevékenységét.

A lap úgy tudja, a Posta és a Lapker kiszáll, a helyükre a pedig a KESMA vonul be.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Alfonso Cuarón a szerződés értelmében sorozatokat fejleszt az Apple TV+ számára.

Közösségi médiás nyereményjáték-kampánnyal teszi ismertebbé magát és a vegyszermentes takarítás előnyeit a Greenbiotic.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés