hirdetés
hirdetés
hirdetés

Médialog - kiszáll a Fiege Csoport

Kivásárolta a német Fiege Csoport tulajdonrészét a lapterjesztéssel foglalkozó Médialogból a három kisebbségi tulajdonos: a Népszabadság, a Ringier és a Sanoma. A Fiege azért adta el az 51 százalékos részesedését, mert nem kíván részt venni a vállalkozás veszteségeinek finanszírozásában.
hirdetés
November 27-től három nagy kiadó - a Ringier, a Népszabadság és a Sanoma - alkotja a Médialog új tulajdonosi struktúráját, miután megvásárolták a többségi tulajdonos részesedését. A német Fiege Csoport 51 százalékkal bírt a lapterjesztő cégben.

A kivásárlás után a Ringier és a Népszabadság közösen 70 százalékos, míg a Sanoma 30 százalékos tulajdonrésszel rendelkezik. A tulajdonos kiadók független működést ígérnek, és az sem kizárt, hogy a későbbiekben más kiadók is részesedést szerezhetnek a lapterjesztő cégben.

A Kreatív Online úgy tudja, hogy a tulajdonosi struktúrával együtt változás történik a cég élén is: kettéválasztják az elnök-vezérigazgatói posztot, amit eddig Lengyel L. László töltött be. A vezérigazgatói pozícióért Köő-Tóth Győző a Ringier gazdasági igazgatója felel, az elnök pedig Papp Béla, a Ringier üzletfejlesztési vezetője lesz.

Mint arról már beszámoltunk, a három kiadó tavaly májusban írt alá együttműködési megállapodást a Fiege Csoport leányvállalatával, az F-LOG német logisztikai céggel az új, lapterjesztéssel foglalkozó társaság létrehozásáról. A Médialog januárban vette át a Magyar Postától az előfizetéses lapok terjesztését, az átállással azonban problémák voltak. A cég szolgáltatása végül helyreállt, a kiadók szerint a veszteség mégis nagyobb lett a tervezettnél, amelyet a Fiege már nem kívánt finanszírozni. A német logisztikai cég a kivásárlás ellenére a Médialog szoftver hátterét továbbra is biztosítja.

Arról egyelőre nem kaptunk információt, hogy a tulajdonosváltás után változik-e a Médialog Fiege neve.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés