hirdetés
hirdetés
hirdetés

Médialog - kiszáll a Fiege Csoport

Kivásárolta a német Fiege Csoport tulajdonrészét a lapterjesztéssel foglalkozó Médialogból a három kisebbségi tulajdonos: a Népszabadság, a Ringier és a Sanoma. A Fiege azért adta el az 51 százalékos részesedését, mert nem kíván részt venni a vállalkozás veszteségeinek finanszírozásában.
hirdetés
November 27-től három nagy kiadó - a Ringier, a Népszabadság és a Sanoma - alkotja a Médialog új tulajdonosi struktúráját, miután megvásárolták a többségi tulajdonos részesedését. A német Fiege Csoport 51 százalékkal bírt a lapterjesztő cégben.

A kivásárlás után a Ringier és a Népszabadság közösen 70 százalékos, míg a Sanoma 30 százalékos tulajdonrésszel rendelkezik. A tulajdonos kiadók független működést ígérnek, és az sem kizárt, hogy a későbbiekben más kiadók is részesedést szerezhetnek a lapterjesztő cégben.

A Kreatív Online úgy tudja, hogy a tulajdonosi struktúrával együtt változás történik a cég élén is: kettéválasztják az elnök-vezérigazgatói posztot, amit eddig Lengyel L. László töltött be. A vezérigazgatói pozícióért Köő-Tóth Győző a Ringier gazdasági igazgatója felel, az elnök pedig Papp Béla, a Ringier üzletfejlesztési vezetője lesz.

Mint arról már beszámoltunk, a három kiadó tavaly májusban írt alá együttműködési megállapodást a Fiege Csoport leányvállalatával, az F-LOG német logisztikai céggel az új, lapterjesztéssel foglalkozó társaság létrehozásáról. A Médialog januárban vette át a Magyar Postától az előfizetéses lapok terjesztését, az átállással azonban problémák voltak. A cég szolgáltatása végül helyreállt, a kiadók szerint a veszteség mégis nagyobb lett a tervezettnél, amelyet a Fiege már nem kívánt finanszírozni. A német logisztikai cég a kivásárlás ellenére a Médialog szoftver hátterét továbbra is biztosítja.

Arról egyelőre nem kaptunk információt, hogy a tulajdonosváltás után változik-e a Médialog Fiege neve.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés