hirdetés
hirdetés
hirdetés

Luxusipar – nehéz időket él

A többek között Dom Perignon pezsgőjéről, Hennessy konyakjáról, valamint Ives Saint Laurent és Dior márkájáról híres francia Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH) társaság a szeptemberi terrorcselekmények miatt komoly nyereség visszaeséssel számol.
hirdetés
A vállalat profitja tavaly 20 százalékkal esett vissza, nyeresége 1,56 milliárd euróra zuhant. A szeptember 11-ei eseményeket az egész luxusipar megsínylette. Korábban a luxus cikkek forgalmát jelentősen növelte, hogy a repülőtereken a termékekből – a parfümökből, a márkás italokból és a divatcikkekből - viszonylag nagy mennyiségben vásároltak az utasok.

A forgalom azonban érezhetően visszaesett a történtek hatására. A nehézségek miatt a legtöbb divatcég, így a Richemond és a Gucci is módosította nyereségelvárásait.

(forrás: Magyar Hírlap)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés