hirdetés
hirdetés
hirdetés

Luxusipar – nehéz időket él

A többek között Dom Perignon pezsgőjéről, Hennessy konyakjáról, valamint Ives Saint Laurent és Dior márkájáról híres francia Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH) társaság a szeptemberi terrorcselekmények miatt komoly nyereség visszaeséssel számol.
hirdetés
A vállalat profitja tavaly 20 százalékkal esett vissza, nyeresége 1,56 milliárd euróra zuhant. A szeptember 11-ei eseményeket az egész luxusipar megsínylette. Korábban a luxus cikkek forgalmát jelentősen növelte, hogy a repülőtereken a termékekből – a parfümökből, a márkás italokból és a divatcikkekből - viszonylag nagy mennyiségben vásároltak az utasok.

A forgalom azonban érezhetően visszaesett a történtek hatására. A nehézségek miatt a legtöbb divatcég, így a Richemond és a Gucci is módosította nyereségelvárásait.

(forrás: Magyar Hírlap)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés