hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lesz Magyar Hang az Aldiban

Lesz-e Magyar Hang az Aldiban? – tettük fel egy hete a kérdést. Megérkezett a válasz.

hirdetés

Egy hete írtunk róla, hogy feszültség van a Magyar Hang és az Aldi között, mivel a közéleti hetilap még nem került fel az Aldi polcaira, miközben az újság szerint náluk kisebb példányszámú lapok is kapható a német diszkontláncban. Az Aldi akkor erre úgy reagált, hogy egyszerűen időbe telik náluk, mire egy újságosoknál sikeres terméket ők is belistáznak. Elmondták, hogy a Lapker javaslatai és „fogyasztói elvárások” alapján döntenek az újságportfólióról. Lapker-javaslatokat utoljára február közepén kaptak, ebben a listában a Magyar Hang is szerepelt, de ahogy a többi lapról, így róluk sem döntöttek még múlt hét elejéig.

Nos, ez mostanra megváltozott, hétfőn reggel ugyanis közleményben tájékoztattak róla, hogy immár a Magyar Hang is kapható lesz az Aldiban. Mint írják: „rendszeres, féléves ritmusának megfelelően az Aldi ismét felülvizsgálta sajtótermék kínálatát és változtat az üzleteiben található sajtótermékek körén. Az áruházlánc jellemzően évente két alkalommal, tavasszal és ősszel tekinti át a Magyar Lapterjesztő Zrt.-vel közösen a napi- és hetilapok értékesítését és ezek, illetve a vásárlói visszajelzések alapján dönt arról, hogy mely lapok legyenek elérhetők az üzletekben.”

A döntés értelmében a következő félév során több kiadvány kikerül a szortimentjükből, míg három új lap – Magyar Hang mellett a Hihetetlen magazin és a Nők Lapja Egészség magazin – országszerte megvásárolható lesz mind a 138 Aldi üzletben. Ezzel az áruházlánc továbbra is 40 különböző sajtóterméket tart kínálatában, a vásárlók gazdasági és bulvár napi- és hetilapok, tudományos, utazási, sport és egészségügyi témájú kiadványok közül választhatnak – írják.

A közlés szerint az Aldi sajtótermék-kínálata évente kétszer változik, ez a mostani döntés is ennek a rendszeres folyamatnak a részeként jött létre. A szortimentbe most felvett lapok várhatóan április első hetétől lesznek elérhetők az üzletekben. Hangsúlyozták, hogy üzleti döntéseit továbbra is gazdasági alapon, a vevői igények figyelembevételével hozza meg a cég, külső befolyásolási kísérletektől függetlenül.

Hogy mely lapok kerülnek ki a kínálatból, azzal kapcsolatban csak annyit árultak el, hogy női tematikájú lapokról van szó.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés