hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kutatási partnert váltott a Superbrands

Két évnyi Gfk-s együttműködés után kutatási partnert váltott a Superbrands Magyarország.
hirdetés

Új kutatócéggel dolgozik a Superbrands Magyarország. A Nielsen Piackutató megbízása a nemzetközi együttműködés létrejötte következtében született meg.

A hosszú távra tervezett partnerség első állomása a Superbrands Programban résztvevő vállalatok számára készítendő márkaérték kutatás lesz. A felmérés ősszel indul, a résztvevő márkák várhatóan novemberben kapják kézhez az eredményeket.

Az eredményeket összesítő Márkaérték Index lényege a márkák erősségének megállapítása (0-10 pont közötti értékeléssel) a versenytársakkal szemben. Emellett kiderül belőle, hogy az adott brand rendelkezik-e hűséges fogyasztókkal, a vásárlók hajlandóak-e többet fizetni az adott márkájú termékért.

A Superbrands Magyarország 2007-2008-ban a Gfk-val dolgozott.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés