hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közterületi tagok az MRSZ-ben

Hét közterületi médiacég csatlakozott a Magyar Reklámszövetséghez (MRSZ). Átlépett az a három médiacég, amely két hete hagyta ott a Magyar Közterületi Reklámszövetséget (MKRSZ), és velük tartott négy másik cég, köztük a Mahir és az ESMA is.
hirdetés

Mint ismert, január végén az Europlakát, az A-Plakát (korábban Avenir Budapest) és a Pannon Plakát jelentette be, hogy kilép az MKRSZ-ből. Az akkor kilépett cégek és négy másik médiatulajdonos – az EuroAWK, a Pont Reklám, a Mahir City Poster és az ESMA-Hungaroplakát  – most levélben jelezték, hogy csatlakoztak az MRSZ-hez.

A három cég január végi kiválását Boda János, az Europlakát ügyvezetője, az MKRSZ korábbi ügyvezető elnöke korábban azzal indokolta, hogy a szövetségen belül túlsúlyba kerültek az Epamedia csoport érdekérvényesítési törekvései.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés