hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közterületi tagok az MRSZ-ben

Hét közterületi médiacég csatlakozott a Magyar Reklámszövetséghez (MRSZ). Átlépett az a három médiacég, amely két hete hagyta ott a Magyar Közterületi Reklámszövetséget (MKRSZ), és velük tartott négy másik cég, köztük a Mahir és az ESMA is.
hirdetés

Mint ismert, január végén az Europlakát, az A-Plakát (korábban Avenir Budapest) és a Pannon Plakát jelentette be, hogy kilép az MKRSZ-ből. Az akkor kilépett cégek és négy másik médiatulajdonos – az EuroAWK, a Pont Reklám, a Mahir City Poster és az ESMA-Hungaroplakát  – most levélben jelezték, hogy csatlakoztak az MRSZ-hez.

A három cég január végi kiválását Boda János, az Europlakát ügyvezetője, az MKRSZ korábbi ügyvezető elnöke korábban azzal indokolta, hogy a szövetségen belül túlsúlyba kerültek az Epamedia csoport érdekérvényesítési törekvései.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés