hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kínában költ a Coca-Cola

Új termékcsaládok bevezetésére is fordítja kínai befektetéseit a Coca-Cola. Már eddig hárommilliárd dollárt költöttek.

hirdetés

A Világgazdaság szerint kínai üzletének lendületes kiépítésére készül a Coca-Cola, amely erre a célra 2012 és 2014 között négymilliárd dollárt fordít. Kína egyike a legfontosabb növekedési piacoknak – mondta Muhtar Kent, a Coca-Cola elnöke-vezérigazgatója, a vállalat pedig már az elmúlt három évben is hárommilliárd dollárt invesztált az országban.

A vállalat új termékcsaládok bevezetésére, gyártói és értékesítési infrastruktúrájának bővítésére kívánja fordítani tervezett befektetéseit. A vállalat palackozóüzemeket is épít Kínában. A Coca-Cola az idei első fél évben egymilliárd rekesz üdítőitalt értékesített, dupláját a tavalyinak.

A Tőzsde Akadémia szerint a Coca-Cola üdítőinek eladásai négy százalékkal emelkedtek világszerte, amelyhez nagyban hozzájárult 24 százalékos kínai növekedés.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

A Karc FM-re is bírságot szabott ki az NMHH.

A multifunkciós dobozt az E3 játékkiállításon mutatták be.

Dobrosi Eszter utódja házon belülről érkezik.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés