hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kínában költ a Coca-Cola

Új termékcsaládok bevezetésére is fordítja kínai befektetéseit a Coca-Cola. Már eddig hárommilliárd dollárt költöttek.

hirdetés

A Világgazdaság szerint kínai üzletének lendületes kiépítésére készül a Coca-Cola, amely erre a célra 2012 és 2014 között négymilliárd dollárt fordít. Kína egyike a legfontosabb növekedési piacoknak – mondta Muhtar Kent, a Coca-Cola elnöke-vezérigazgatója, a vállalat pedig már az elmúlt három évben is hárommilliárd dollárt invesztált az országban.

A vállalat új termékcsaládok bevezetésére, gyártói és értékesítési infrastruktúrájának bővítésére kívánja fordítani tervezett befektetéseit. A vállalat palackozóüzemeket is épít Kínában. A Coca-Cola az idei első fél évben egymilliárd rekesz üdítőitalt értékesített, dupláját a tavalyinak.

A Tőzsde Akadémia szerint a Coca-Cola üdítőinek eladásai négy százalékkal emelkedtek világszerte, amelyhez nagyban hozzájárult 24 százalékos kínai növekedés.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Kiállítások, tárlatvezetések, koncertek, kertmozi, színház és táncelőadások, valamint pódiumbeszélgetésekkel készülnek. 

Az Ébred a város projekt készítői meséltek az április óta tartó folyamatról, és az elkészült klipről.

 

A maga módján. A street art művész most a londoni metróba fújta fel emblematikus patkányait, akik szégyentelenül tüsszentenek vagy éppen maszkkal ejtőernyőzgetnek.

Megnézed, és onnantól egész nap az megy a fejedben, hogy reducing metha-a-a-ane.

Állatgyógyászati cég online jelenlétéért felel majd négy országban az ügynökség.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés