hirdetés
hirdetés
hirdetés

Itthon is elindult a Mypitch

A Mypitch.com elindította kreatív marketing crowdsourcing szolgáltatását és ezzel egyidejűleg megnyitotta képviseletét több európai országban, az angol, magyar, ír, francia, lengyel és az osztrák piacokon. 

hirdetés

A Mypitch.com szeptemberben bejelentette a cég stockholmi központjából, hogy elindítja a nemzetközi terjeszkedését hat európai országban. Az angol, az ír, a francia, a lengyel és az osztrák piac mellett a vállalat Budapesten is nyit irodát.

A Mypitch.com egy olyan közösségi találkozó hely, amely a kreatív ötleteket és inspirációkat összekapcsolja a marketingszakemberek, valamint a márkák kreatív koncepció-igényeivel, egy jelenleg hozzávetőlegesen több mint 140 országból álló és 4000 főt számláló kreatív hálózatra alapozva.

A mai napig több mint kilencszáz kreatív koncepció került publikálásra a Mypitch.com online felületen keresztül olyan ügyfelek megbízásából, mint többek között az SAS Airlines, az Intersport, a Sharp, az Avis, a Rica Hotels, a DDB és a Starcom.

Minden egyes Mypitch.com képviseletet a jelenleg elindított országban egy country manager felügyel, aki az értékesítésért, a marketingtevékenyégért és a cég helyi médiakapcsolataiért felelős. Magyarországon Szabó András látja el ezt a feladatot.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

A két rajzfilmhős a Death Stranding világában bolyong, és azon gondokodnak, mi legyen a lombikban lakó csecsemővel.

A 5martstudio kampánya a 2019-es Arany Pengén megnyerte a JCDecaux innovációs alversenyét, most valósították meg.

Az EU és az egyes országok döntéshozóinak gyorsan újra kell gondolni az iparág szabályozását – mondta Incze Kinga a párizsi GovTech Summiton.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés