hirdetés
hirdetés
hirdetés

Így nőtte ki magát két menő magyar divatmárka

Az elsők között jelentek meg a fiatal tervezők között, és elsőként találtak befektetőt is: a Nanushka és a Use Unused mára megkerülhetetlen márkává váltak Magyarországon, a nemzetközi porondon azonban startupnak számítanak. A befektetők megérkezésével alapvetően megváltozott az életük és szépen javultak a számok is. Kérdés, hogy mennyiben változott a kommunikációjuk?

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Október 23-tól kezdve él a hétköznap és hétvégén látható, kora esti híradókat érintő változás.

Két rendező és hetven fős stáb dolgozott a budapesti McCann új kampányfilmjén.

A Paramount kampánya azt mutatja meg, ha ikonikus filmeknek megváltoztatják egy jelenetét, ugrik az egész miliője.

Milliárdos költségemelkedést okozott volna, de úgy tűnik, a szövetségek tiltakozása és az áruházak lobbija közül valamelyik eltántorította a kormánytöbbséget.

A Bors, a Kisalföld és a Délmagyarország főszerkesztőjét leváltották. Nádori Péter vezérigazgató-helyettes is távozik, Élő Gábor érkezik Andy Vajna Lapcomjához.

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!