hirdetés
hirdetés
hirdetés

Így nőtte ki magát két menő magyar divatmárka

Az elsők között jelentek meg a fiatal tervezők között, és elsőként találtak befektetőt is: a Nanushka és a Use Unused mára megkerülhetetlen márkává váltak Magyarországon, a nemzetközi porondon azonban startupnak számítanak. A befektetők megérkezésével alapvetően megváltozott az életük és szépen javultak a számok is. Kérdés, hogy mennyiben változott a kommunikációjuk?

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

És nyerj két belépőt a chatmarketing képzésünkre! (X)

A MOME-val közösen készített WWF-kampány érdemelte ki a díjat.

Érdekes játszótéri kísérlettel hívja fel erre a figyelmet a Telekom.

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!