hirdetés
hirdetés
hirdetés

Így nőtte ki magát két menő magyar divatmárka

Az elsők között jelentek meg a fiatal tervezők között, és elsőként találtak befektetőt is: a Nanushka és a Use Unused mára megkerülhetetlen márkává váltak Magyarországon, a nemzetközi porondon azonban startupnak számítanak. A befektetők megérkezésével alapvetően megváltozott az életük és szépen javultak a számok is. Kérdés, hogy mennyiben változott a kommunikációjuk?

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Évi 500 millió eurót remélnek beszedni a digitális bevételeket célzó új adónemből.

Kádár-sorozat, Trianon-horror, betyárfilm Rózsa Sándorral, háború utáni állapotok a jövő Magyarországán. Interjúrészlet Pálfi Györggyel a Kreatív decemberi számából Az Úr hangja apropóján.

Pálfi György szerepel a decemberi Kreatív címlapján, de a Rossz versek csapatáról is sokat írunk. Plusz Golden Drum, rádiós körkép a Retro indulása után és Azonnali.hu!

Az app neve pedig Mindigo TV-re változott.

Tarifaváltás miatt törölt egyenlegeket térít meg a cég, az összeg több millió forintra rúg.

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!