hirdetés
hirdetés
hirdetés

Így nőtte ki magát két menő magyar divatmárka

Az elsők között jelentek meg a fiatal tervezők között, és elsőként találtak befektetőt is: a Nanushka és a Use Unused mára megkerülhetetlen márkává váltak Magyarországon, a nemzetközi porondon azonban startupnak számítanak. A befektetők megérkezésével alapvetően megváltozott az életük és szépen javultak a számok is. Kérdés, hogy mennyiben változott a kommunikációjuk?

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A szinkronszerepeiről is ismert színész a Bónusz Brigád kampányvideóihoz adta hangját.

A Felhang alapítója, Oláh Zsuzsanna a kommunikáció mellett a marketingért is felel majd a JVS Groupnál.

Eheti Kultúrterrorunkban Tarkovács András, a HD Group kreatívigazgatója vall saját rajongásairól.

Október 12-ig lehet nevezni a versenyre.

Jakupcsek Gabriella ősztől tűnik fel a csatornán. Emellett a csatorna megállapodást kötött az IKO gyártócéggel is.

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!