hirdetés
hirdetés
hirdetés

Gondok árnyékolják a Publicis-OMG frigyet

Egyre több a nyitott kérdés a 35 milliárd dollár értékűre taksált Publicis-Omnicom fúzióval kapcsolatban: miután az ügynökségek a tavaly júliusban bejelentett egyesülés óta sem voltak képesek megállapodni a vezető tisztségviselők személyéről, valamint arról, hogy papíron melyik cég olvadjon a másikba, most annak kivitelezése is nehézségekbe ütközött, hogy az ügynökségi óriás Hollandiában legyen bejegyezve, de Nagy-Britanniában adózzon, miközben az operatív tevékenységeket továbbra is Párizsból és New Yorkból lássák el – írja a Wall Street Journal, amely egyébként névtelen forrásokra hivatkozva azt is tudni véli, hogy a hangulat már korántsem olyan rózsás a két cég között, mint a bejelentéskor.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: The Wall Street Journal/Kreatív Online)
hirdetés

A Facebook és az Európai Újságíró Központ a koronavírus miatt nehéz helyzetbe került médiumokon segítene.

Az Open Office-ból Open Home lett, a próbaadásban a müpás Récsán Gábor a vendég, kedden 10-kor a Szent András Sörfőzdét vezető Bukovinszky Béla és szektora jön.

A Nielsen közönségmérése drámai növekedést mutat, de eközben kevesebb lett a reklám és a hirdető is.

A kiadó honlapján jelentette be a távozását.

[karantén extrákkal!] Új rovatunk egy home office programajánló, első körben sorozatokkal, filmekkel hétvégére vagy bármelyik estére.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Csúszik az engedélyezési folyamat, de idén még jók vagyunk.

Stáb nélkül, teljesen egyedül kellett lefotóznia magát.

A távmunkában dolgozó kommunikációs dolgozók számára. Mindkettő használata ingyenes.

Nem tudták azonosítani az emberi méltóság megsértésének tényálladékát a kormánypárti hírtelevízió anyagában.

Az edzőtermek zárva, a kültéri sportolás tűrt, de nem támogatott, és vannak, akik ennek ellenére sem adják fel. 

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés