hirdetés
hirdetés
hirdetés

GKM - 250 milliót osztott szét

A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM) több száz millió forint vissza nem térítendő támogatásában részesült ötven országos és helyi civil szervezet. A tárca az internethasználat-bővülése érdekében tavaly kezdeményezte a Netrekész programot, amelynek első nyertesei között 250 millió forintot osztott szét.
hirdetés
A GKM az információs társadalom fejlesztéséért tavaly kezdeményezte a Netrekész programot, amelyben az államon kívül piaci és civil szereplők vesznek részt. A tavaly októberi pályázati felhívás után a tárca április 4-én hozta nyilvánosságra az első ötven nyertes nevét: a minisztérium összesen 250 millió forint vissza nem térítendő támogatást adott az országos és helyi civil szervezeteknek.

A nyertes pályázók kiemelt célként fogalmazták meg a digitális írástudás elsajátíttatását, valamint az infokommunikációs eszközök, alkalmazások és szolgáltatások használatával kapcsolatos félelmek csökkentését. A civil szervezetek elsősorban képzéseket terveznek, ahol legfontosabb feladatként a számítógépes programok és az internethasználat megismertetését jelölték meg.

Erre a GKM szerint szükség van, hiszen a kutatások azt támasztják alá, hogy Magyarország lakosságának jelentős része még mindig nem rendelkezik azokkal az alapvető informatikai ismeretekkel, amelyek szükségesek az infokommunikációs technológiák (IKT) használatához, és gátat szab a motiváció hiánya is. A tárca szerint az alacsony IKT-használat nem segíti a gazdasági és társadalmi fejlődést sem.

A Netrekész nyertes pályázatainak célcsoportjára az internethasználattól való idegenkedés a jellemző. A potenciális net-tanulók rétege széles, a fiatal és fiatal felnőttektől kezdve az 55 év feletti korcsoportig, a gazdaságilag aktívaktól az inaktív emberekig, az oktatási rendszerből kikerült fiataloktól a felsőfokú végzettségűekig.

A Netrekész motivációs programban nemcsak az állam, hanem a piac is részt vesz: a gazdasági tárca minden egyes piaci forint mellé egy másik forintot tesz. A programot támogatja többek között az Albacomp, a Budapest Bank, a HP, az Invitel, a Magyar Telekom (MT), az OTP Bank, a Pannon, a UPC és a Ringier.

A piaci forintokat a programot népszerűsítő kommunikációs kampányra fordítják, amelyet a piaci szereplőkből létrejött nonprofit cég, a Netrekész szervez meg. A kampány részleteiről egyelőre nem kaptunk bővebb információt.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szép nagy kötött Lidl-logó virít rajta sárgán.

A hírportál arról ír, hogy a részvényeket egyszerűen lehívták, mivel az Indexet működtető Magyar Fejlődésért Alapítvány jelentős összeggel tartozott az Indamedia-csoportnak.

Médiatervezéssel és -vásárlással bízta meg a fagyasztott ételeket árusító Aviko a Cafét.

A Diageo 2030-ig egyebek mellett el szeretné érni a zéró szén-dioxid kibocsátást is.

A kampánnyal arra szeretnék felhívni a figyelmet, hogy a gyerekek számára nem a szüleik neme fontos, hanem az, hogy szeressék egymást. Rendhagyó kampánybejelentő. 

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés