hirdetés
hirdetés
hirdetés

GKM - 250 milliót osztott szét

A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM) több száz millió forint vissza nem térítendő támogatásában részesült ötven országos és helyi civil szervezet. A tárca az internethasználat-bővülése érdekében tavaly kezdeményezte a Netrekész programot, amelynek első nyertesei között 250 millió forintot osztott szét.
hirdetés
A GKM az információs társadalom fejlesztéséért tavaly kezdeményezte a Netrekész programot, amelyben az államon kívül piaci és civil szereplők vesznek részt. A tavaly októberi pályázati felhívás után a tárca április 4-én hozta nyilvánosságra az első ötven nyertes nevét: a minisztérium összesen 250 millió forint vissza nem térítendő támogatást adott az országos és helyi civil szervezeteknek.

A nyertes pályázók kiemelt célként fogalmazták meg a digitális írástudás elsajátíttatását, valamint az infokommunikációs eszközök, alkalmazások és szolgáltatások használatával kapcsolatos félelmek csökkentését. A civil szervezetek elsősorban képzéseket terveznek, ahol legfontosabb feladatként a számítógépes programok és az internethasználat megismertetését jelölték meg.

Erre a GKM szerint szükség van, hiszen a kutatások azt támasztják alá, hogy Magyarország lakosságának jelentős része még mindig nem rendelkezik azokkal az alapvető informatikai ismeretekkel, amelyek szükségesek az infokommunikációs technológiák (IKT) használatához, és gátat szab a motiváció hiánya is. A tárca szerint az alacsony IKT-használat nem segíti a gazdasági és társadalmi fejlődést sem.

A Netrekész nyertes pályázatainak célcsoportjára az internethasználattól való idegenkedés a jellemző. A potenciális net-tanulók rétege széles, a fiatal és fiatal felnőttektől kezdve az 55 év feletti korcsoportig, a gazdaságilag aktívaktól az inaktív emberekig, az oktatási rendszerből kikerült fiataloktól a felsőfokú végzettségűekig.

A Netrekész motivációs programban nemcsak az állam, hanem a piac is részt vesz: a gazdasági tárca minden egyes piaci forint mellé egy másik forintot tesz. A programot támogatja többek között az Albacomp, a Budapest Bank, a HP, az Invitel, a Magyar Telekom (MT), az OTP Bank, a Pannon, a UPC és a Ringier.

A piaci forintokat a programot népszerűsítő kommunikációs kampányra fordítják, amelyet a piaci szereplőkből létrejött nonprofit cég, a Netrekész szervez meg. A kampány részleteiről egyelőre nem kaptunk bővebb információt.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az elektronikai cikkeket forgalmazó Elem6 meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

A Decathlon megbízásából elkészült a nyár szponzorált trashpop slágere.

Nem derült ki, hogy pontosan miért kellett távozniuk, de volt pár balhé az utóbbi hónapokban. 

Kemény Dénes, a vízliabda aranycsapatának legendás szövetségi kapitánya is jelen lesz. 

Kiállítások, tárlatvezetések, koncertek, kertmozi, színház és táncelőadások, valamint pódiumbeszélgetésekkel készülnek. 

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés