hirdetés
hirdetés
hirdetés

GKM - 250 milliót osztott szét

A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM) több száz millió forint vissza nem térítendő támogatásában részesült ötven országos és helyi civil szervezet. A tárca az internethasználat-bővülése érdekében tavaly kezdeményezte a Netrekész programot, amelynek első nyertesei között 250 millió forintot osztott szét.
hirdetés
A GKM az információs társadalom fejlesztéséért tavaly kezdeményezte a Netrekész programot, amelyben az államon kívül piaci és civil szereplők vesznek részt. A tavaly októberi pályázati felhívás után a tárca április 4-én hozta nyilvánosságra az első ötven nyertes nevét: a minisztérium összesen 250 millió forint vissza nem térítendő támogatást adott az országos és helyi civil szervezeteknek.

A nyertes pályázók kiemelt célként fogalmazták meg a digitális írástudás elsajátíttatását, valamint az infokommunikációs eszközök, alkalmazások és szolgáltatások használatával kapcsolatos félelmek csökkentését. A civil szervezetek elsősorban képzéseket terveznek, ahol legfontosabb feladatként a számítógépes programok és az internethasználat megismertetését jelölték meg.

Erre a GKM szerint szükség van, hiszen a kutatások azt támasztják alá, hogy Magyarország lakosságának jelentős része még mindig nem rendelkezik azokkal az alapvető informatikai ismeretekkel, amelyek szükségesek az infokommunikációs technológiák (IKT) használatához, és gátat szab a motiváció hiánya is. A tárca szerint az alacsony IKT-használat nem segíti a gazdasági és társadalmi fejlődést sem.

A Netrekész nyertes pályázatainak célcsoportjára az internethasználattól való idegenkedés a jellemző. A potenciális net-tanulók rétege széles, a fiatal és fiatal felnőttektől kezdve az 55 év feletti korcsoportig, a gazdaságilag aktívaktól az inaktív emberekig, az oktatási rendszerből kikerült fiataloktól a felsőfokú végzettségűekig.

A Netrekész motivációs programban nemcsak az állam, hanem a piac is részt vesz: a gazdasági tárca minden egyes piaci forint mellé egy másik forintot tesz. A programot támogatja többek között az Albacomp, a Budapest Bank, a HP, az Invitel, a Magyar Telekom (MT), az OTP Bank, a Pannon, a UPC és a Ringier.

A piaci forintokat a programot népszerűsítő kommunikációs kampányra fordítják, amelyet a piaci szereplőkből létrejött nonprofit cég, a Netrekész szervez meg. A kampány részleteiről egyelőre nem kaptunk bővebb információt.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

Lassan teljes az idei filmfesztivál programja, és már összeállt a nemzetközi zsűri is.

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés