hirdetés
hirdetés
hirdetés

GKM - 250 milliót osztott szét

A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM) több száz millió forint vissza nem térítendő támogatásában részesült ötven országos és helyi civil szervezet. A tárca az internethasználat-bővülése érdekében tavaly kezdeményezte a Netrekész programot, amelynek első nyertesei között 250 millió forintot osztott szét.
hirdetés
A GKM az információs társadalom fejlesztéséért tavaly kezdeményezte a Netrekész programot, amelyben az államon kívül piaci és civil szereplők vesznek részt. A tavaly októberi pályázati felhívás után a tárca április 4-én hozta nyilvánosságra az első ötven nyertes nevét: a minisztérium összesen 250 millió forint vissza nem térítendő támogatást adott az országos és helyi civil szervezeteknek.

A nyertes pályázók kiemelt célként fogalmazták meg a digitális írástudás elsajátíttatását, valamint az infokommunikációs eszközök, alkalmazások és szolgáltatások használatával kapcsolatos félelmek csökkentését. A civil szervezetek elsősorban képzéseket terveznek, ahol legfontosabb feladatként a számítógépes programok és az internethasználat megismertetését jelölték meg.

Erre a GKM szerint szükség van, hiszen a kutatások azt támasztják alá, hogy Magyarország lakosságának jelentős része még mindig nem rendelkezik azokkal az alapvető informatikai ismeretekkel, amelyek szükségesek az infokommunikációs technológiák (IKT) használatához, és gátat szab a motiváció hiánya is. A tárca szerint az alacsony IKT-használat nem segíti a gazdasági és társadalmi fejlődést sem.

A Netrekész nyertes pályázatainak célcsoportjára az internethasználattól való idegenkedés a jellemző. A potenciális net-tanulók rétege széles, a fiatal és fiatal felnőttektől kezdve az 55 év feletti korcsoportig, a gazdaságilag aktívaktól az inaktív emberekig, az oktatási rendszerből kikerült fiataloktól a felsőfokú végzettségűekig.

A Netrekész motivációs programban nemcsak az állam, hanem a piac is részt vesz: a gazdasági tárca minden egyes piaci forint mellé egy másik forintot tesz. A programot támogatja többek között az Albacomp, a Budapest Bank, a HP, az Invitel, a Magyar Telekom (MT), az OTP Bank, a Pannon, a UPC és a Ringier.

A piaci forintokat a programot népszerűsítő kommunikációs kampányra fordítják, amelyet a piaci szereplőkből létrejött nonprofit cég, a Netrekész szervez meg. A kampány részleteiről egyelőre nem kaptunk bővebb információt.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Picasso Málagába, Monet Párizsba invitál egy magyar grafikus munkáin.

A demencia ritka formájával küzdött évek óta.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés