hirdetés
hirdetés
hirdetés

Generali-Providencia - négymilliós bírságot kapott

A Napi Gazdaság arról ír, hogy a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) négymillió forint bírságot szabott ki a Generali-Providencia Biztosítóra, miután a felügyeleti szerv kivetnivalókat talált a biztosító kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb) hirdetésében.
hirdetés
A PSZÁF honlapján közzétettek szerint a kgfb népszerűsítése során a Generali-Providencia a biztosítottak – különösen a kgfb-szerződéssel rendelkező, valamint az ilyen szerződést kötni vagy váltani szándékozó autótulajdonosok – érdekeit sértette.

A PSZÁF arra kötelezte a társaságot, hogy a november 12-i Metro újságban megjelentetett táblázatot – amely a biztosítók 2008-as kgfb-tarifáinak összehasonlításából állt – ismét tegye közzé, immár a valós adatokkal. A Generali-Providencia illetékesét nem értük el, így azt nem tudjuk, hogy ennek eleget tettek-e.

Korábban beszámoltunk a biztosítók idei kgfb-kampányairól. Mint az körképünkből kiderült: a megkérdezett biztosítók legnagyobb része az új ügyfeleket célozta meg, akiket elsősorban a kedvező árajánlat kommunikációjával kívántak magukhoz csábítani.
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

A Frank Digital látja el a központi bank idei és jövő évi kommunikációs feladatait. 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés