hirdetés
hirdetés
hirdetés

Friesland - új termékek a Pöttyös termékcsaládban

Túróból készült bonbonnal rukkol elő februárban a Friesland. A Pöttyös Túró Bonbonnak kísérője is lesz: az új desszert megjelenésével egy időben új Óriás Túró Rudival is bővül a termékcsalád.
hirdetés
A Pöttyös Túró Bonbon névre keresztelt desszertet prémium terméknek szánja a cég, az édesség elegáns külsőt kapott, és egyelőre limitált kiadásban, április végéig lehet majd kapni. A termék célcsoportja szűkebb a Pöttyös Túró Rudiénál, elsősorban a 25-35 éves, az átlagnál magasabb jövedelmű felnőtteket célozza meg a társaság.

„Ahhoz, hogy versenyképességünket megőrizzük a hűtött tejdesszertek piacán, új kategóriákba kell belépnünk, de még jobb, ha magunk hozunk létre új termékkategóriákat az innovációk révén” - mondta Sipos Judit, a Pöttyös üzletágigazgatója.

A Pöttyös Túró Bonbon designjáért a Kaméleon Design felelt, amely felkéréssel kapta a csomagolástervezésre szóló megbízást. A termék bevezetését klasszikus eszközökkel támogatja a Pöttyös csapat: bolti aktivitások, direktmarketing, internetes kampány, kóstoltatás valamint március és április folyamán televíziós kampány segíti az ismertség növelését. A reklámfilm munkálatai jelenleg is zajlanak, a kreatívügynökség a DDB Reklámügynökség.

A Pöttyös Túró Bonbon piacra dobása mellett a klasszikus Túró Rudi választéka is kibővül. Az egyik legnépszerűbb családtag, az Óriás Pöttyös Túró Rudi étbevonós változata mellett a február közepétől megjelenik a tejbevonatos variáns.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés