hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fogyasztói Bizalom Index - érdemes autót és háztartási gépet venni

A lakosság jelentős része úgy gondolja, most érdemes nagyobb háztartási eszközt venni - derült ki a Közgáz-GfK Fogyasztói Bizalom Index legújabb adataiból.
hirdetés
Az EU-csatlakozás, majd az Európai parlamenti választás pozitívan befolyásolta a fogyasztók hangulatát: szemben a tavalyi második félévében tapasztalt trenddel, most kiemelkedően sokan tervezik tartós fogyasztási cikkek vásárlását. A megkérdezettek 60 százaléka szerint érdemes mostanában nagyobb háztartási eszközt venni, mert kedvezőek a feltételek, és márciushoz képest javult az autóvásárlás feltételeinek megítélése is.

A Fogyasztói Bizalom Index a Budapesti Közgazdasági és Államigazgatási Egyetem (BKÁE) Marketing Tanszéke, a GfK Hungária Piackutató Intézet, valamint az Alapítvány a Marketing Oktatás Fejlesztéséért közös vállalkozása. Az index tartalmazza a háztartások pénzügyi-anyagi helyzetének, az ország gazdasági helyzetének megítélését és a hajlandóságot fogyasztási cikkek vásárlására.

A Közgáz-GfK Fogyasztói Bizalom Index Magyarországon 1996 júniusa óta negyedévenként 500 személy kérdőíves megkérdezésével készül.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szerinte kevés a forrás, az unió pedig még mindig nem érti, hogy a demokrácia léte függ attól, eljutnak-e a lakosokhoz a valódi információk.

A Hirado.hu vezetését egy hónapja vette át a Lokál nevű kormányközeli bulvárlaptól érkezett Leitner Attila. 

Naomie Harris, a James Bond-filmek sztárja és Brian Eno brit zenész is közreműködött a rövidfilmben.

Ennél többet csak focira költött eddig a közmédia. a 2020-2022 közötti futamokért kellett ennyit fizetni.

A jellegzetes ta-damm hang megmarad, de a mozikba jobban passzoló, hossszabb zenei felvezetés előzi meg a védjegyszerű kezdést.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés