hirdetés
hirdetés
hirdetés

FÁÜ - a DDB-t kérte fel

A DDB reklámügynökséget kérte fel a Margitszigeti Kristályvíz ATL feladataira a Pepsi Americas Hungary-hoz (PAH) tartozó Fővárosi Ásványvíz és Üdítőipari vállalat (FÁÜ). A megbízással a DDB a cég négy márkáján dolgozik.
hirdetés
A megbízó tender kiírása nélkül kérte fel a DDB-t a Margitszigeti Kristályvíz márkájához kapcsolódó ATL-feladatok ellátására. Az együttműködés a reklámügynökséggel január 1-jén indult.

A DDB egyébként nem csak a Margitszigeti Kristályvízzel foglalkozik a vállalat termékei közül: az ügynökség jelenleg is dolgozik a Harmatvíz, a Tropicana és a Tropicana Twister márkákon.

Mint arról már beszámoltunk, a FÁÜ tavaly novemberben kezdte el hirdetni a Sugár és a Palace hálózat mozijaiban a Schweppes üdítőitalokat. A kreatív elkészítésére a DraftFCB-t kérte fel az italgyártó. A tavaszig futó kampánnyal megbízó a mozilátogatókat, vagyis az átlagos vagy annál magasabb jövedelmű fiatal felnőtteket, a márka célcsoportját kívánja elérni.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

a ViacomCBS szórakoztató és ifjúsági csatornái ma este 8 órától a rasszizmus és az egyenlőtlenség valamennyi áldozata előtti tisztelgésként 8 perc 46 másodpercre elsötétülnek.

A Just do it! mottót a hétvégi események után változtatták meg.

Hiába trükköztek a terület átruházásával, Jeff Lowe-éknak költöznie kell, Baskiné lesz Joe Exotic egykori állatkertje. 

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés