hirdetés
hirdetés
hirdetés

Érnek egy iskolát Holman bannerei?

Bannerekért cserébe kapott négy éve egy irodaházat a Generál Média. Vajon megérte-e az üzlet a Lázár János vezette önkormányzatnak, és a médiavállalkozás teljesítette-e, amit vállalt?

hirdetés

Négy éve született meg az a bartermegállapodás, amelynek keretében Hódmezővásárhely városa egy kihasználatlan iskolaépületet adott át a Holman Endre által vezetett, helyi illetőségű Generál Médiának, méghozzá hatszázmillió megjelenítésnyi bannerért cserébe.

A Hvg.hu cikke annak próbált utánajárni, hogy a Lázár János fideszes országgyűlési képviselő és polgármester által irányított város jó üzletet csinált-e, azaz értek-e a bannerek annyit, amennyit az épület taksál.

Ezt igazolhatja akár az a tény, hogy az önkormányzat által felkért ingatlanszakértő becslése mindössze harminchét és fél milliósra taksálta az ingatlan értékét, miközben a hivatalos végleges vételár áfástól negyvennyolcmillió-kettőszáznegyvenezer forint, így tehát elvileg a piaci érték felett van.

A Hvg.hu szerint azonban ez a kijelentés nem ilyen egyértelmű, hiszen a megállapodás nem tényleges pénzügyi ellenszolgáltatást, hanem bartert takart. Az pedig, hogy a bannerek valójában mennyit értek, már problémásabb kérdés.

A „reklámbannerek és a felhasználásukkal elért haszon megfelel-e a ház valódi értékének”? – teszi fel a kérdést a portál, mely szerint nem biztos, hogy a Generál Média oldalán megjelenő reklámokra volt-e akkora kereslet, hogy azokat másnak is el tudták volna adni, ha nem jön össze az önkormányzattal kötött üzlet. A hírportál szerint ugyanis sok a sajáthirdetés a Generál Média oldalakon.

Ráadásul a kampány középpontjában lévő Emlékpont Múzeum honlapját – bár az önkormányzat szerint megtízszereződött a látogatószám – alig négyezren látogatták havonta a Webaudit szerint, hiába futott tízmillió megjelenítésnyi banner havi 804 ezer forintos áron.

Az ügyet tovább bonyolítja a Hvg.hu szerint, hogy Generál Media máig nem végezte el az épület felújítását és modernizálását, pedig arra 2008 végéig vállalt kötelezettséget, majd azt – bár Lázár János korábban azt ígérte, hogy a felújítás elmaradása esetén visszaveszik az ingatlant – kétszer is meghosszabbították, jelenleg ez év végéig szól a határidő.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Omar Jimenez jogszerűen tudósított az összecsapások helyszínéről

Az Ad World Masters 200 ügynökégi vezetőt interjúvolt meg 55 országból, amely alapján a reklámpiac várakozásait vázolták fel. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés