hirdetés
hirdetés
hirdetés

Érnek egy iskolát Holman bannerei?

Bannerekért cserébe kapott négy éve egy irodaházat a Generál Média. Vajon megérte-e az üzlet a Lázár János vezette önkormányzatnak, és a médiavállalkozás teljesítette-e, amit vállalt?

hirdetés

Négy éve született meg az a bartermegállapodás, amelynek keretében Hódmezővásárhely városa egy kihasználatlan iskolaépületet adott át a Holman Endre által vezetett, helyi illetőségű Generál Médiának, méghozzá hatszázmillió megjelenítésnyi bannerért cserébe.

A Hvg.hu cikke annak próbált utánajárni, hogy a Lázár János fideszes országgyűlési képviselő és polgármester által irányított város jó üzletet csinált-e, azaz értek-e a bannerek annyit, amennyit az épület taksál.

Ezt igazolhatja akár az a tény, hogy az önkormányzat által felkért ingatlanszakértő becslése mindössze harminchét és fél milliósra taksálta az ingatlan értékét, miközben a hivatalos végleges vételár áfástól negyvennyolcmillió-kettőszáznegyvenezer forint, így tehát elvileg a piaci érték felett van.

A Hvg.hu szerint azonban ez a kijelentés nem ilyen egyértelmű, hiszen a megállapodás nem tényleges pénzügyi ellenszolgáltatást, hanem bartert takart. Az pedig, hogy a bannerek valójában mennyit értek, már problémásabb kérdés.

A „reklámbannerek és a felhasználásukkal elért haszon megfelel-e a ház valódi értékének”? – teszi fel a kérdést a portál, mely szerint nem biztos, hogy a Generál Média oldalán megjelenő reklámokra volt-e akkora kereslet, hogy azokat másnak is el tudták volna adni, ha nem jön össze az önkormányzattal kötött üzlet. A hírportál szerint ugyanis sok a sajáthirdetés a Generál Média oldalakon.

Ráadásul a kampány középpontjában lévő Emlékpont Múzeum honlapját – bár az önkormányzat szerint megtízszereződött a látogatószám – alig négyezren látogatták havonta a Webaudit szerint, hiába futott tízmillió megjelenítésnyi banner havi 804 ezer forintos áron.

Az ügyet tovább bonyolítja a Hvg.hu szerint, hogy Generál Media máig nem végezte el az épület felújítását és modernizálását, pedig arra 2008 végéig vállalt kötelezettséget, majd azt – bár Lázár János korábban azt ígérte, hogy a felújítás elmaradása esetén visszaveszik az ingatlant – kétszer is meghosszabbították, jelenleg ez év végéig szól a határidő.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés