hirdetés
hirdetés
hirdetés

Epamedia - megvette a Multireklámot

Tovább terjeszkedett a közép-kelet-európai köztéri reklámpiacon az osztrák Epamedia, amely megvette a Multireklámot - írja a Világgazdaság. Az osztrák cég a felvásárlásnak köszönhetően 14 ezer köztéri reklámfelülettel rendelkezik a magyar piacon.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek
Az Epamedia idén második alkalommal vásárolt be a magyar köztéri reklámpiacon, az év elején az Intermediát vette meg, most pedig a Multireklám került a birtokába. A felek nem hozták nyilvánosságra a vételárat.

Az osztrák céghez tartozik a Multireklámon és az Intermedián kívül a saját alapítású Outdoor, valamint az Akzent Media és a Magnum Megaboard. Az Epamedia - adatai szerint - a Multireklám felvásárlásával a magyarországi köztéri piac 50 százalékát tartja kézben 14 ezer száz felülettel. A citylightpiacon 55 százalék, a plakát piacon 49, az óriásplakátok piacán pedig 58 százalék a részesedése.

A Multireklám egyébként Romániában is jelen van , a társaság nyáron vásárolta meg a nagyváradi központú Communications Mediát, azt megelőzően az Outdoor Mediát és az Efect Mediát. Becslések szerint a Multireklám 16-17 százalék részesedéssel bír a román piacon.
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés