hirdetés
hirdetés
hirdetés

Epamedia - megvette a Multireklámot

Tovább terjeszkedett a közép-kelet-európai köztéri reklámpiacon az osztrák Epamedia, amely megvette a Multireklámot - írja a Világgazdaság. Az osztrák cég a felvásárlásnak köszönhetően 14 ezer köztéri reklámfelülettel rendelkezik a magyar piacon.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek
Az Epamedia idén második alkalommal vásárolt be a magyar köztéri reklámpiacon, az év elején az Intermediát vette meg, most pedig a Multireklám került a birtokába. A felek nem hozták nyilvánosságra a vételárat.

Az osztrák céghez tartozik a Multireklámon és az Intermedián kívül a saját alapítású Outdoor, valamint az Akzent Media és a Magnum Megaboard. Az Epamedia - adatai szerint - a Multireklám felvásárlásával a magyarországi köztéri piac 50 százalékát tartja kézben 14 ezer száz felülettel. A citylightpiacon 55 százalék, a plakát piacon 49, az óriásplakátok piacán pedig 58 százalék a részesedése.

A Multireklám egyébként Romániában is jelen van , a társaság nyáron vásárolta meg a nagyváradi központú Communications Mediát, azt megelőzően az Outdoor Mediát és az Efect Mediát. Becslések szerint a Multireklám 16-17 százalék részesedéssel bír a román piacon.
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés