hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elindult Magyarország YouTube-csatornája

YouTube-csatornát indított a Magyar Turizmus, a videómegosztón egyelőre a reklámszpotokat és turisztikai filmeket gyűjtik össze.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Kárpáti Márton, az Index egyik volt főszerkesztő-helyettese alapított új médiacéget.

Augusztus 17-től kapható Szeged első független hírportáljának, a Szegeder.hu-nak az első nem online kiadványa. 

A provokatív ökológiai találkozót Nógrád megyében tartják.

A felsőoktatás legyen szabad!” mondják a Színház- és Filmművészeti Egyetem hallgatói új videójukban.

Pais Mónika került a budapesti multifunkcionális kompetencia központ élére – írja közleményében az alkoholos italokat gyártó és forgalmazó vállalat.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
nyilván, de ez a probléma nem ezzel a youtube-csatornával kezdődött. azt, h mi van a tanáccsal, figyeljük, nem is ígértek nyárra eredményt, de amikor van, hozzuk.
#
köszi, már ismertem a cikket és gondolom, mások is. sikerült szuper nagy neveket felsorakoztatni, akik azóta sem jutottak semmire - legalábbis hozzám nem jutott el a híre.
számomra ez egy kardinális kérdésnek tűnik, hogy ne kezdjünk el kommunikálni azelőtt, hogy lenne egy pozícionálás, ami segít minden területnek konzisztenssé tenni
mindent, ami a márkával történik. inkább ne kezdték volna el és töltöttek volna el több időt a stratégia kialakításával... ráadásul ez nem egy FMCG márka, hogy ha
nem túl jó a kommunikációja, akkor a disztribúcióval vagy az értékesítéssel kompenzálni lehessen...
shit happens.
#
Magyarország-márka eddig: http://www.kreativ.hu/cikk.php?id=23540
#
tök jó, hogy van egy ilyenünk is, de tökre érdekelne, hogy milyen pozícionálás alapján indult el és mit akar közvetíteni a Magyarország márka. a cikkben belinkelt
szpot nekem pont nem szól semmiről és pont olyan általános is. ez lehetne bármelyik másik kisebb ország kampánya is akár...
#
erdemes megtekinteni a feltett videokat. remekmu mind.
hirdetés
hirdetés

Részleges fizetőkapuval is terveznek, ami mögé exkluzív anyagokat szánnak.

A Pesti Srácok kormánypárti szerkesztősége által is működtetett új tévé szabadon fogható csatornaként a legtöbb hazai szolgáltató kínálatában elérhető lesz.

Várható volt, hogy valaki megpróbálkozik ott is az európai formátummal.

Ha már úgyis annyira olcsó megint a hamburger, mint 30 évvel ezelőtt.

Liverpool nem egy város, hanem egy külön ország, külön szabályokkal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés