hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elindult Magyarország YouTube-csatornája

YouTube-csatornát indított a Magyar Turizmus, a videómegosztón egyelőre a reklámszpotokat és turisztikai filmeket gyűjtik össze.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Sztereotípiákkal dagasztja az amerikai kebleket a Budweiser a Super Bowl alatt.

A digitális divízió vezetője Hegyi András, a projektmenedzsmenti feladatokat Both Zsuzsanna viszi.

10 éves lett ugyanis a mára legendássá vált, Isaiah Mustafa főszereplésével készült reklám.

Kiadók helyett egy szakértői csapat döntött a 20-as listáról, amelyből majd a győztest is kiválasztják.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
nyilván, de ez a probléma nem ezzel a youtube-csatornával kezdődött. azt, h mi van a tanáccsal, figyeljük, nem is ígértek nyárra eredményt, de amikor van, hozzuk.
#
köszi, már ismertem a cikket és gondolom, mások is. sikerült szuper nagy neveket felsorakoztatni, akik azóta sem jutottak semmire - legalábbis hozzám nem jutott el a híre.
számomra ez egy kardinális kérdésnek tűnik, hogy ne kezdjünk el kommunikálni azelőtt, hogy lenne egy pozícionálás, ami segít minden területnek konzisztenssé tenni
mindent, ami a márkával történik. inkább ne kezdték volna el és töltöttek volna el több időt a stratégia kialakításával... ráadásul ez nem egy FMCG márka, hogy ha
nem túl jó a kommunikációja, akkor a disztribúcióval vagy az értékesítéssel kompenzálni lehessen...
shit happens.
#
Magyarország-márka eddig: http://www.kreativ.hu/cikk.php?id=23540
#
tök jó, hogy van egy ilyenünk is, de tökre érdekelne, hogy milyen pozícionálás alapján indult el és mit akar közvetíteni a Magyarország márka. a cikkben belinkelt
szpot nekem pont nem szól semmiről és pont olyan általános is. ez lehetne bármelyik másik kisebb ország kampánya is akár...
#
erdemes megtekinteni a feltett videokat. remekmu mind.
hirdetés

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Picasso Málagába, Monet Párizsba invitál egy magyar grafikus munkáin.

A demencia ritka formájával küzdött évek óta.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés