hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elindult Magyarország YouTube-csatornája

YouTube-csatornát indított a Magyar Turizmus, a videómegosztón egyelőre a reklámszpotokat és turisztikai filmeket gyűjtik össze.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Csata Sára a GTA-ból írta a szakdolgozatát, most menő magyar produkciókban VFX-es.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Már most elég impozáns a jövő évi Brain Bar előadóinak listája.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
nyilván, de ez a probléma nem ezzel a youtube-csatornával kezdődött. azt, h mi van a tanáccsal, figyeljük, nem is ígértek nyárra eredményt, de amikor van, hozzuk.
#
köszi, már ismertem a cikket és gondolom, mások is. sikerült szuper nagy neveket felsorakoztatni, akik azóta sem jutottak semmire - legalábbis hozzám nem jutott el a híre.
számomra ez egy kardinális kérdésnek tűnik, hogy ne kezdjünk el kommunikálni azelőtt, hogy lenne egy pozícionálás, ami segít minden területnek konzisztenssé tenni
mindent, ami a márkával történik. inkább ne kezdték volna el és töltöttek volna el több időt a stratégia kialakításával... ráadásul ez nem egy FMCG márka, hogy ha
nem túl jó a kommunikációja, akkor a disztribúcióval vagy az értékesítéssel kompenzálni lehessen...
shit happens.
#
Magyarország-márka eddig: http://www.kreativ.hu/cikk.php?id=23540
#
tök jó, hogy van egy ilyenünk is, de tökre érdekelne, hogy milyen pozícionálás alapján indult el és mit akar közvetíteni a Magyarország márka. a cikkben belinkelt
szpot nekem pont nem szól semmiről és pont olyan általános is. ez lehetne bármelyik másik kisebb ország kampánya is akár...
#
erdemes megtekinteni a feltett videokat. remekmu mind.
hirdetés

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés
hirdetés