hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elindult Magyarország YouTube-csatornája

YouTube-csatornát indított a Magyar Turizmus, a videómegosztón egyelőre a reklámszpotokat és turisztikai filmeket gyűjtik össze.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A magazinra azért van szükség, hogy az autórajongók még szélesebb rétegét tudják megszólítani.

Az új vezérigazgató mellett a Döntőbizottság tagjait is megnevezte az átalakuló Filmalap.

Ezért meg is büntették a Coca-Colát – írja az Index és a 444 is.

Mindkét magyar ügynökség Radio&Audio kategóriában esélyes.

A kábelcsatorna saját műsorainak szereplőivel igyekszik tenni a mentális betegségek stigmatizálása ellen.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
nyilván, de ez a probléma nem ezzel a youtube-csatornával kezdődött. azt, h mi van a tanáccsal, figyeljük, nem is ígértek nyárra eredményt, de amikor van, hozzuk.
#
köszi, már ismertem a cikket és gondolom, mások is. sikerült szuper nagy neveket felsorakoztatni, akik azóta sem jutottak semmire - legalábbis hozzám nem jutott el a híre.
számomra ez egy kardinális kérdésnek tűnik, hogy ne kezdjünk el kommunikálni azelőtt, hogy lenne egy pozícionálás, ami segít minden területnek konzisztenssé tenni
mindent, ami a márkával történik. inkább ne kezdték volna el és töltöttek volna el több időt a stratégia kialakításával... ráadásul ez nem egy FMCG márka, hogy ha
nem túl jó a kommunikációja, akkor a disztribúcióval vagy az értékesítéssel kompenzálni lehessen...
shit happens.
#
Magyarország-márka eddig: http://www.kreativ.hu/cikk.php?id=23540
#
tök jó, hogy van egy ilyenünk is, de tökre érdekelne, hogy milyen pozícionálás alapján indult el és mit akar közvetíteni a Magyarország márka. a cikkben belinkelt
szpot nekem pont nem szól semmiről és pont olyan általános is. ez lehetne bármelyik másik kisebb ország kampánya is akár...
#
erdemes megtekinteni a feltett videokat. remekmu mind.

A Mindea így az iProspect Hungary Social&Content divíziójának részeként folytatja tevékenységét.

A lap úgy tudja, a Posta és a Lapker kiszáll, a helyükre a pedig a KESMA vonul be.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Alfonso Cuarón a szerződés értelmében sorozatokat fejleszt az Apple TV+ számára.

Közösségi médiás nyereményjáték-kampánnyal teszi ismertebbé magát és a vegyszermentes takarítás előnyeit a Greenbiotic.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés