hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elindult a magyar MSN

MSN Mai Nap címen ernyőportált hozott létre a Ringier, de a bejelentést az Internet Hungary-re tartogatja.

hirdetés

Hétfő délután írta meg a Hvg.hu, hogy értesülése szerint új portált indít a Ringier. "A Ringier jelenleg is jelen van az online lappiacon, egyebek mellett a Blikk.hu, a Nemzeti Sport Online és a Nol.hu is hozzájuk tartozik. Úgy hírlik, a Ringier részben ezeket a kiadványait gyúrná össze egy új portállá, így törekedve arra, hogy a két legnagyobb internetes médiapiaci szereplő, az Origo és az Index mögé felzárkózzon" - olvasható cikkükben.

A Médiapiac szintén saját információira hivatkozva kedd kora délután jelent meg a hírrel, miszerint "órákon belül élesedhet a magyar MSN-portál, melyet a Ringier fog üzemeltetni. Ez információink szerint a Ringier portfolióból átvett és átdolgozott tartalmak mellett saját cikkekkel is jelentkezik majd. Ennek megfelelően saját szerkesztőség is dolgozik az anyagokon, melyek között a könnyedebb témák mellett oknyomozó cikkek is helyet kaphatnak." Az új portál az Index és az Origo vetélytársa kíván lenni.

Az iparági pletykákra hamar fény derült: a portál már el is érhető az MSN Mai Nap címen, amely impresszuma szerint valóban a Ringier portálja, főszerkesztője Erdélyi Péter, hirdetéseinek értékesítését pedig az Adaptive Media végzi. A Kreatív Online-on már korábban megírtuk, hogy szeptemberben a Ringier Magyarországhoz került a Microsoft Advertising online portfólió, ezen belül a Windows Live Messenger magyarországi hirdetésértékesítésének joga. Ezzel egyidejűleg a Ringier és az Adaptive Media stratégiai együttműködési megállapodást kötött, ami a jövőben várhatóan további Ringier portfólió elemekre is kiterjed majd.

Bár az impresszumban a neveik még nem lelhetőek fel, további hírek röppentek fel az új portálhoz való igazolásokról. Felmerült Uj Péter, Kardos Gábor, Weyer Balázs és Nádori Péter neve is. A Ringierhez állítólag azért nem igazolt le még egyikük sem, mivel korábbi szerződéseik ezt eleve kizárják.

A portál elindítása ellenére Parádi Judit, a Ringier kommunikációs vezetője nem cáfolt, és nem erősített meg semmit. Elmondta, hogy október 11-én, az Internet Hungary-n, 17:50-kor az A teremben Laurent Delaporte és Mihók Attila előadásán derül majd ki minden.

Frissítve:

A Ringier a Media Hungary első napján kiadott sajtóanyagában bővebben is kifejtette a site működését. Elmondásuk szerint az oldal egyrészt saját tartalommal rendelkező site lesz, másrészt aggregátorként működik majd. Az oldal tartalma a teljes Ringier portfólióból, az 51 országot felölelő nemzetközi MSN hálózatból, a hírügynökségektől és egyéb tartalompartnerektől, továbbá a site saját szerkesztőitől ered.

Juhász György, a Ringier online divízió igazgatója pedig elmondta, hogy változó tematikájú lesz a portál címlapja: reggel, délben és este más típusú tartalmakat emelnek ki, ami jobb célozhatóságot és újszerű tartalmi megfeleltetést tesz majd lehetővé terveik szerint. Integrálták a portált és a Windows Live szolgáltatásait: Hotmail, Messenger és Skydrive-ot. Így például a Messengerbe bejelentkezett felhasználókat az általuk megadott adatok alapján rájuk szabott tartalmakkal, hirdetésekkel lehet elérni.

(forrás: hvg.hu, Médiapiac.com)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen választották ki az ügynökséget.

36 millió forint lesz a tét a tizedik évadban.

A híres olasz Képtár Black Presence projektje online túrát és más kapcsolódó eseményeket is tervez.

A vírus megtanított minket együttműködni, a Telekom szeretné, ha nem is felejtenénk el ezt. 

A METU 600 hallgatója vett részt saját kutatásukban, ami a kapcsolattartással, fogyasztással és szabadidővel kapcsolatos szokások változására kérdezett rá.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.