hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dől a pénz az Echo TV-be és a TV2-be

Első ránézésre különös lesz a televíziós médiacégek 2017-es pénzügyi mérlege, azon ugyanis a korábban 10 milliárd forint körüli bevétellel rendelkező Viacom lett az első – 65 milliárd forintos forgalommal. A 6,5-szeres növekedés mögött két cég összeolvadása áll. Bevétel szintjén jól teljesített még az RTL Magyarország és a TV2 is, utóbbi a 11 miliárdos forgalomnövekedés után, az elképesztő mennyiségű állami reklámköltés fő nyerteseként sem tudta pozitívba fordítani adózott eredményét. Az Echo Tv 1 év alatt több mint 4,5-szeresére növelte bevételét, ennek majdnem harmadát ki tudták venni nyereségként, ami egyébként több, mint a 2016-os teljes bevétele. Utánajártunk az AMC rejtélyes, 10 milliárd forintos veszteségének is. A tévétársaságok 2017-es pénzügyi adatait elemezzük.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Egy új kampány szerint a Duna House olyan, mint Baji Balázs.

Harmadik alkalommal hirdettek nyerteseket a JCDecaux citylight-versenyén.

Ahogy a név is utal rá: a cég válságkommunikációval és kríziskezeléssel foglalkozik.

Sokszor kapja meg a kérdést, de mégis zavarba hozza.

Horváth Adrienn, aki korábban network ügynökségeknél dolgozott, a kutyáját is hozta az új munkahelyére.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Zala megyei város mostantól letisztult logóval és kaleidoszkópos dizájnnal nyomul.

Hová kerül idén az Év GastroDesign étterme díj, és melyik hazai szálláshely kapja az Év HotelDesign elismerést?

A Mito túl akart lépni a klasszikus kommunikációs eszközökön. 

Az elmúlt két évtized alapvető változásai miatt volt szükség a frissítésre.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

Július 11-én este tartjuk az online videós tartalmak versenyének díjátadóját. A belépés mindenki számára ingyenes, de regisztrációhoz között.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

hirdetés
hirdetés