hirdetés
hirdetés
hirdetés

DMSZ - újraválasztott elnök

A Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) újraválasztotta Hivatal Péter elnököt. Az elnök mellett a szervezet alelnöke is folytathatja a munkát, és egy személycsere kivételével az elnökség is szinte változatlan felállásban működik tovább.
hirdetés
A DMSZ márciusi közgyűlésén újabb két évre elnöknek választotta Hivatal Pétert, a Metro vezérigazgatóját. A közgyűlés a felügyelő bizottság elnökét, Szabó Józsefet, a CID Céginfó ügyvezetőjét is újraválasztotta.

A lejárt mandátumok miatt a DMSZ az alelnökről és öt elnökségi tagról is szavazott.

Továbbra is alelnök Vámos-Hegyi Attila, a Magyar Telekom (MT) Új üzleti területek és üzletfejlesztési üzletága Partner nagykereskedelmi osztályának vezetője, és marad elnökségi tag Viniczai András, a Café Contact ügyvezetője, Babarczi Jolán egyéni tag, Trentin Tamás, a Hírek ügyvezetője és Huszics György, a Crane International ügyvezetője.

Az elnökség új tagja Csomor Tamás, a DraftFCB ügyvezetője, aki Szentirmay Lászlót, a Promo Direkt Marketing és Piackutató ügyvezető igazgatóját váltja a pozícióban.

A szövetség 2008-as tervei elsősorban a hazai DM ágazat reputációjának erősítését szolgálják. A szövetség tervei szerint a szolgáltatások fejlesztésével a tagságon túl egy szélesebb kör is közelebb kerülhet a direkt marketing vérkeringéséhez: a szakmai találkozók tematikája idén még több segítséget kíván nyújtani a direkt marketing alkalmazásához és integrálásához.

Az elmúlt másfél hónapban egyébként a Direkt Marketing Szövetség tagsága három új vállalattal bővült: a British American Tobaccoval (BAT), az Optimusz Direkt Marketinggel és az M Factory-val.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés