hirdetés
hirdetés
hirdetés

DMSZ - újraválasztott elnök

A Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) újraválasztotta Hivatal Péter elnököt. Az elnök mellett a szervezet alelnöke is folytathatja a munkát, és egy személycsere kivételével az elnökség is szinte változatlan felállásban működik tovább.
hirdetés
A DMSZ márciusi közgyűlésén újabb két évre elnöknek választotta Hivatal Pétert, a Metro vezérigazgatóját. A közgyűlés a felügyelő bizottság elnökét, Szabó Józsefet, a CID Céginfó ügyvezetőjét is újraválasztotta.

A lejárt mandátumok miatt a DMSZ az alelnökről és öt elnökségi tagról is szavazott.

Továbbra is alelnök Vámos-Hegyi Attila, a Magyar Telekom (MT) Új üzleti területek és üzletfejlesztési üzletága Partner nagykereskedelmi osztályának vezetője, és marad elnökségi tag Viniczai András, a Café Contact ügyvezetője, Babarczi Jolán egyéni tag, Trentin Tamás, a Hírek ügyvezetője és Huszics György, a Crane International ügyvezetője.

Az elnökség új tagja Csomor Tamás, a DraftFCB ügyvezetője, aki Szentirmay Lászlót, a Promo Direkt Marketing és Piackutató ügyvezető igazgatóját váltja a pozícióban.

A szövetség 2008-as tervei elsősorban a hazai DM ágazat reputációjának erősítését szolgálják. A szövetség tervei szerint a szolgáltatások fejlesztésével a tagságon túl egy szélesebb kör is közelebb kerülhet a direkt marketing vérkeringéséhez: a szakmai találkozók tematikája idén még több segítséget kíván nyújtani a direkt marketing alkalmazásához és integrálásához.

Az elmúlt másfél hónapban egyébként a Direkt Marketing Szövetség tagsága három új vállalattal bővült: a British American Tobaccoval (BAT), az Optimusz Direkt Marketinggel és az M Factory-val.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Picasso Málagába, Monet Párizsba invitál egy magyar grafikus munkáin.

A demencia ritka formájával küzdött évek óta.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés