hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cowparade - árvereztek

Közel húszmillió forint folyt be azon az aukción, ahol az utcán nyáron megjelent Cowparade-teheneket árverezték el.
hirdetés
Az árverésen kétszázezer forint kikiáltási árról indult a licitálás, a tehenekért átlagosan félmillió forintot adtak a vásárlók. Összesen 41 tehén talált gazdára.
„Az 57 kiállított tehénből 43-at bocsátottunk licitálásra, a többit vagy megvásárolta a szponzor, vagy felajánlottuk az alapítványnak” - tudtuk meg Csikós Gergely főszervezőtől, aki hozzátette: a két el nem kelt tehénért az árverés óta többen érdeklődtek vásárlási szándékkal. 
Az árverésen befolyt összeget kiegészítette az egyik szponzor, a Citibank több mint egymillió forintos felajánlása. A bank egyrészt az utcára kiállított „persely-tehénben” összegyűlt pénzt, valamint a bankfiókokban felállított adománygyűjtők forintjait ajánlotta fel a szervezőknek. 
Mint arról a Kreatív Online korábban beszámolt, a tehenek javarészt képző- és iparművészek munkái. A kiállítás célja az volt, hogy felrázzák Budapestet a szürke hétköznapokból, emellett pedig a vállalati mecenatúrát is igyekeztek megmozgatni, ugyanis a tehén-tervek szponzori támogatással keltek életre.
Az árverést a CowParade magyarországi rendezője a Focus Brand Activation, valamint a Kieselbach Galéria és Aukciósház szervezte.  A befolyt összegből a szervezők tízmillió forintot utalnak át a Mosolyország Alapítványnak és a Bátor Tábor Alapítványnak.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés