hirdetés
hirdetés
hirdetés

Cowparade - árvereztek

Közel húszmillió forint folyt be azon az aukción, ahol az utcán nyáron megjelent Cowparade-teheneket árverezték el.
hirdetés
Az árverésen kétszázezer forint kikiáltási árról indult a licitálás, a tehenekért átlagosan félmillió forintot adtak a vásárlók. Összesen 41 tehén talált gazdára.
„Az 57 kiállított tehénből 43-at bocsátottunk licitálásra, a többit vagy megvásárolta a szponzor, vagy felajánlottuk az alapítványnak” - tudtuk meg Csikós Gergely főszervezőtől, aki hozzátette: a két el nem kelt tehénért az árverés óta többen érdeklődtek vásárlási szándékkal. 
Az árverésen befolyt összeget kiegészítette az egyik szponzor, a Citibank több mint egymillió forintos felajánlása. A bank egyrészt az utcára kiállított „persely-tehénben” összegyűlt pénzt, valamint a bankfiókokban felállított adománygyűjtők forintjait ajánlotta fel a szervezőknek. 
Mint arról a Kreatív Online korábban beszámolt, a tehenek javarészt képző- és iparművészek munkái. A kiállítás célja az volt, hogy felrázzák Budapestet a szürke hétköznapokból, emellett pedig a vállalati mecenatúrát is igyekeztek megmozgatni, ugyanis a tehén-tervek szponzori támogatással keltek életre.
Az árverést a CowParade magyarországi rendezője a Focus Brand Activation, valamint a Kieselbach Galéria és Aukciósház szervezte.  A befolyt összegből a szervezők tízmillió forintot utalnak át a Mosolyország Alapítványnak és a Bátor Tábor Alapítványnak.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Zala megyei város mostantól letisztult logóval és kaleidoszkópos dizájnnal nyomul.

Hová kerül idén az Év GastroDesign étterme díj, és melyik hazai szálláshely kapja az Év HotelDesign elismerést?

A Mito túl akart lépni a klasszikus kommunikációs eszközökön. 

Az elmúlt két évtized alapvető változásai miatt volt szükség a frissítésre.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

Július 11-én este tartjuk az online videós tartalmak versenyének díjátadóját. A belépés mindenki számára ingyenes, de regisztrációhoz között.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

hirdetés
hirdetés