hirdetés
hirdetés
hirdetés

Brau-Heineken - fúzió engedélyezve

Az előzetes várakozásoknak megfelelően az Európai Bizottság engedélyt adott arra, hogy a Brau Uniont felvásárolja a Heineken, viszont a magyar versenyhivatal válasza még várat magára.
hirdetés
Az Európai Bizottság indoklása szerint az uniós sörpiac továbbra is igen tagolt marad és a konkurensek képesek biztosítani a valódi versenyt. A felvásárlást még a lengyel és a magyar versenyhatóságoknak is jóvá kell hagyniuk.

Az ügylet magyar tőkepiaci érdekeltsége, hogy a GeBAG által tulajdonolt osztrák BBAG a többségi tulajdonosa a honfitárs Brau Union AG-nek, és így a magyar piacon meghatározó részesedéssel bíró Brau Union Hungária Sörgyárak Rt.-nek is. A tőzsdei társaság árfolyama a hír május eleji megjelenését követően gyors emelkedésbe kezdett.

A Heineken magyarországi reklámjait a Publicis készíti. A Brau Union Hungária sörmárkáinak hirdetéseit brandek szerint több ügynökség készíti. A Soproni Ászok reklámjait a TBWA gondozza, a Gösser és a Kaiser hirdetéseit a Republic of Art készíti.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szerinte kevés a forrás, az unió pedig még mindig nem érti, hogy a demokrácia léte függ attól, eljutnak-e a lakosokhoz a valódi információk.

A Hirado.hu vezetését egy hónapja vette át a Lokál nevű kormányközeli bulvárlaptól érkezett Leitner Attila. 

Naomie Harris, a James Bond-filmek sztárja és Brian Eno brit zenész is közreműködött a rövidfilmben.

Ennél többet csak focira költött eddig a közmédia. a 2020-2022 közötti futamokért kellett ennyit fizetni.

A jellegzetes ta-damm hang megmarad, de a mozikba jobban passzoló, hossszabb zenei felvezetés előzi meg a védjegyszerű kezdést.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés