hirdetés
hirdetés
hirdetés

Brandchannel – a Google a legerősebb márka

A Google internetes keresőprogram, a PC-gyártó Apple, és a Coca-Cola a három legnépszerűbb márka a világon - áll az amerikai Brandchannel márkatanácsadó cég márkaszavazásának végeredményében.
hirdetés
A 2002-es toplistát a tanácsadó cég a szaklap előfizetőinek szavazatai alapján állította fel. A fogyasztók 15 százaléka a tavalyi márkaverseny negyedik helyezettjére, a Google internetes keresőprogramra adta le a voksát. A márkanév elterjedtségét talán az érzékelteti a legjobban, hogy az angolban egyre terjed a „to Google" ige a keresés egyfajta szinonimájaként.

A második helyre 14 százalékkal a tavalyi győztes, az Apple-brand került, a harmadik helyen a szavazatok 12 százalékával a Coca-Cola végzett. A kólagyártó márkaneve egyébként a BusinessWeek magazin és az Interbrand felmérésében évek óta az első helyen áll.

A toplista első tíz helyezettje között ötödikként az Ikea szerepel, a svéd céget a Nike sportszergyár, a Nokia mobiltelefon-készítő, illetve a BMW autógyár követi, és tizedik helyre a svéd Absolut került. Az európai márkaranglista legjobbja a finn Nokia, az IKEA, majd a BMW következik. A BMW Európában rögtön két márkanevet is a magáénak tudhat: a harmadik legnépszerűbb ugyanis a MINI kisautó lett, míg az anyacég, maga a BMW a negyedik helyen végzett.

(forrás: Figyelőnet)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

100 óriásplakát- és 200 citylight helyet sikerült kibérelnie az ellenzéki összefogás főpolgármester-jelöltjének. Puzsérék egy plakátot sem vesznek.

A Miskolcon felnőtt szakember korábban is szerkesztette a klub tévés magazinműsorát.

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés