hirdetés
hirdetés
hirdetés

Botrány! A Kreatív a bulvárban dagonyázik

Mennyien szoktunk rá a Mónika-showra? Mit köszönhetünk Zámbó Jimmynek? Hogyan hozhat ki egy márka a legtöbbet a bulvármédiából? Konferenciát szervez a Kreatív média- és reklámszakmai portál és magazin a bulvár térhódításáról. 

A bulvár megítélése nagyon ellentmondásos a hazai médiaiparban. A magát értelmiségnek tekintő kör általában lesajnálóan, egy-egy médiatermék rossz minőségére utalva használja ezt a megnevezést és azt próbálja bizonygatni, távol áll a könnyed műfajtól. Eközben az olvasottsági, nézettségi adatok azt mutatják, az utóbbi tíz évben gyakorlatilag a teljes médiapiacot átrendezte a bulvár. Az online média térhódításával a tabloid műfaj jellegzetes feldolgozásmódja, a magát komolynak nevező médiumoknál is megjelent. Éppen ezért magát sodorja üzletileg nehéz helyzetbe az a márka- vagy médiatulajdonos, aki nem ismeri meg a bulvár sajátos logikáját.

A Kreatív Bulvár & Business konferenciája elsősorban marketingeseknek, médiatervezőknek és médiacégek vezetőinek szól, de a média működése iránt érdeklődőknek is hasznos lehet.

Mit nézünk? Hogy hirdessünk?

Hogyan nőtt a bulvár tematika fogyasztása az elmúlt 5-10 évben és mely márkák és cégek használták ki a leginkább a bulvárban rejlő lehetőségeket? A konferencia első felében az olvasói és a hirdetői trendeket mutatjuk be, Melles Katalin, Kovács Márton és Máth András előadásában.

Szó lesz arról is, hogyan használhatja ki egy márka a leginkább a könnyed műfajú médiatartalmat, Lenkei Anikó, a Allianz marketingigazgatója személyes pozitív és negatív tapasztalatain keresztül ad tanácsot marketingeseknek.

A termékelhelyezés vajon mi?

A hamarosan elfogadott médiatörvény várhatóan engedélyezi a tévéműsorokban a termékelhelyezést és lazul a műsorszponzoráció, a márkázott tartalom szabályozása is. Milyen jogi szabályok vonatkoznak erre a kommunikációra? Milyen lehetőségei vannak a márkáknak? Erről beszél majd Kaszó Klára az RTL Klub jogi vezetője, valamint gyakorlati példákat mutatnak be médiaügynökségi vezetők.

Mire jó egy celeb?

Sok márka sztárokkal népszerűsíti termékeit. Mit hozhat egy celeb egy brand számára? Milyen veszélyforrások vannak? Hogyan érje el egy márka, hogy egy híresség úgy viselkedjen, hogy az jót tegyen a márkának? Hogyan kerülhet be egy cég a bulvármédiába pozitív kontextusban? Gyakorlati példákon keresztül beszél a témáról Rubin Kata, a Red Lemon vezetője és Gosztonyi Csaba, a Carbon Group feje.

Mit üzen a Velvet a Népszabadságnak?

Az online média alaposan elmosta a különbséget a magát szeriőznek tartó kiadványok és a bulvármédia között. Minek köszönhető az online bulvárosodása? Mennyire veszítették el jelentőségüket a klasszikus médiamárkák? Milyen tartalomfogyasztási trend várható? Milyen szerepe van a „komoly” és a „bulvár” médiának a jövőben? A kérdésekről az Index egyik alapítója, Gerényi Gábor tart előadást.

Milyen vizuális világot teremtettek a tömegműsorok?

A kereskedelmi tévék megjelenése új vizuális világot teremtett. Milyenek a hazai valóságshow-k, a bulvárhíradók, és más kereskedelmi tévés tömegműsorokok? Milyen hatással van mindez a fogyasztókra? A magyar tévék bulvár arcáról Réz András esztéta beszél majd.

Merre halad a hazai bulvár?

A legfontosabb hazai bulvármédiumok hosszú ideig a műfaj barátságosabb típusát importálták, az online médiában viszont az utóbbi időben megjelent az élesebb, a sztárok magánéletébe jobban belemászó irányzat is. Mekkora a létjogosultsága az egyik vagy másik stílusnak? Milyen esélyei vannak az online bulvárnak? Milyen hazai jövő előtt áll a műfaj? A kérdésről a legnagyobb hazai bulvármédiumok vezetői beszélgetnek: Hajdú Péter, a Tv2-n futó Frizbi házigazdája, Körmendi Gábor, a Juj.hu alapítója, Murányi Marcell a Blikk főszerkesztője és Pallagi Ferenc, a Bors főszerkesztője.

A konferencián szó lesz még a bulvármagazinok alaptípusairól, a Tv2 sztárépítési praktikáiról, a Blikk márka felépítéséről, továbbá a politikai és a bulvármédia viszonyáról is.

A Bulvár & Business részletes programja elérhető itt!

(forrás: Kreatív Online)

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Az együttműködés 2020-ra szól, és az állásportál online marketingtevékenységének több területére is kiterjed.

A Girls Girls Girls Magazine közel háromperces szpotja nemtől függetlenül mindenki számára érthető.

Regisztráció után a kedvenc szerzőik cikkeit kapjuk a legolvasottabb hírek után.

Az utolsó hozzávaló elveszi az ember étvágyát az egyébként nagyon guszta ételektől.

Legismertebb művei közé tartozik a Süsü és A nagy ho-ho horgász.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés