hirdetés
hirdetés
hirdetés

Borsodi - sikert hozott a Borostyán és a Bivaly

Az új termékek bevezetésével hat százalékkal növelte bevételeit a Borsodi Sörgyár a harmadik negyedév végére, a tavalyi év hasonló időszakához képest.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek
A 31,7 milliárd forintos forgalommal a vállalat sörpiaci részesedése meghaladja a 30 százalékot. Az első három negyedév eredményeihez nagyban hozzájárult, hogy a vállalat két saját fejlesztésű termékkel - a márciusban bemutatott Borostyánnal és a szeptemberben bevezetett Borsodi Bivallyal - jelent meg a piacon. A Borostyánból - amely a cég első hazai fejlesztésű prémium söre - bevezetése óta több mint 24 ezer hektolitert értékesített a vállalat.

Jelentősen javult a sörgyár értékesítése az alkoholmentes szegmensben is: a Stella Artois Non-Alcoholic eladása 49 százalékkal felülmúlta az előző év hasonló időszakát.

A vállalat annak ellenére ért el jó eredményt, hogy a forró nyári napokon sem nőtt az értékesített volumen oly mértékben a teljes sörpiacon, amennyire azt a szezon közepén sokan jósolták. Az év végére a Borsodi Sörgyár Rt. kétszámjegyű eredménynövekedést vár.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megújul a cimkék designja és a márka weboldala is - kampánybejelentő! 

 A TV2 közleményében csak magyar Dallasként fémjelzett sorozat történetének középpontjában az egyedülálló és hatásos gyógyvíz álll majd.

A hivatalos FIFA videójáték következő kiadásában feltűnik a legendás magyar futballista is. 

A karantén alatt az emberek két dolgot szerettek csinálni, bőrt ápolni és kockulni, így aztán megszületett ez a furcsa fúzió.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés