hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bezár és összevon a Magyar Turizmus

A Magyar Turizmus (MT) bezárta tokiói külképviseletét és a Benelux államokban működő irodáit pedig összevonta. A turisztikai marketingszervezet a lépéseket a gazdasági helyzettel indokolja.
hirdetés

Az MT közleménye szerint az utazási szokásokban történő változásoknak megfelelően a közeli küldőpiacokra és a belföldi turizmus élénkítésére fókuszál, a távolabbi piacokon pedig fenntartó jellegű marketingtevékenységet végez.

Ennek megfelelően, valamint a tartósan magas euró és dollár árfolyam hatásai miatt az MT úgy döntött, hogy bezárja a tokiói külképviseletét és összevonja a Benelux államokban működő irodáit. A holland piacon a marketingmunkát a jövőben brüsszeli központtal látja el az MT. 

A társaság szerint a válság hatásainak ellensúlyozásában fontos szerep jut a széles körű együttműködésnek a hazai és nemzetközi partnerekkel, ezért az MT szorosabbra fűzi kapcsolatait az Európai Utazási Bizottsággal (ETC) és a Visegrádi Négyekkel. A két nemzetközi szervezettel együttműködve továbbra is folyamatosan jelen lesz Magyarország turisztikai kínálata a japán piacon.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Ha már úgyis annyira olcsó megint a hamburger, mint 30 évvel ezelőtt.

Liverpool nem egy város, hanem egy külön ország, külön szabályokkal.

Megunták a hamis IKEA-pólókat, előálltak egy saját kollekcióval.

Gyerek- és sportcsatornák is bekerülnek a kínálatba.

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés