hirdetés
hirdetés
hirdetés

Balatoni és észak-magyar promók a Magyar Turizmusnál

Naponta jelentkező MTV-műsorral népszerűsíti a Balatont a Magyar Turizmus, az észak-magyarországi régiót pedig Harsányi Leventés bloggal promózzák.
hirdetés

Az előző két évhez hasonlóan idén is közös Balaton-műsort indít a Magyar Turizmus (MT) és a Magyar Televízió (MTV) a nyári szezonban. A pénteken startoló Balatoni Nyár naponta jelentkezik hírekkel, programajánlókkal és színes anyagokkal.

Az MT kutatásai szerint a tágan vett nyári szezonban, május és szeptember között változatlanul a Balaton a legnépszerűbb belföldi úti cél. Az ott tartózkodók vagy oda készülők informálása mellett a népszerűsítés is célja a műsornak.

Az adást Csorba Viktória és Gmoser Zoltán, a Balatoni Nyár két tavalyi arca mellett Joó Zsanett, az MTV debreceni stúdiójának munkatársa vezeti.

Harsányi Leventés blog Észak-Magyarországnak
Az észak-magyarországi úticélokat eközben bloggal népszerűsíti az MT: a Micsuda célja a fiatalokat is elérő formában bemutatni a látnivalókat és a turistákat fogadó életérzést.

„A blog főszereplője Harsányi Levente, aki egy elvesztett fogadás kapcsán azt a feladatott kapta, hogy be kell járnia Észak-Magyarország minden egyes szegletét egy hónapon belül. Segítségével remélhetőleg részesei lehetünk az itthoni északi csodáknak, ahol várnak a borok és  gasztronómia, túrák és fesztiválok, várak és múzeumok, fürdők és gyógyvizek és persze a határtalan vendégszeretet“ – írja a blogot készítő HD Group közleménye. Az ügynökség egyébként először dolgozik az MT számára.

A blogot főleg az online és néhány offline médiában hirdetik, a médiafeladatokon a Médiacom dolgozott.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés