hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Adaptive-nál az Időkép

Januártól az Adaptive Media értékesíti az Időkép.hu hirdetéseit. Az időjárásportál kiadójával az év végén állapodtak meg az együttműködésről.

hirdetés

Új cég értékesíti az Időkép felületeit, januártól az Adaptive Mediával dolgozik együtt az időjárásportál kiadója, az Időkép Üzleti Szolgáltatások Kft. Szente-Varga Bálint alapító-tulajdonos portálja korábban az Axel Springerrel állt stratégiai kapcsolatban.

"2014-ben változik online stratégiánk, s abba az ilyen típusú együttműködések nem illeszkednek. Ezért nem hosszabbítottunk, s nem indultunk a tenderen sem. Korrekt és gyümölcsöző négy esztendő volt, s természetesen a legjobbakat kívánjuk Bálintéknak a jövőre nézve, üzletileg és emberileg egyaránt" - nyilatkozta a váltás kapcsán Lengyel András, az Axel Springer-Budapest Kiadói Kft. hirdetési- és marketingigazgatója. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerek-influenszerek és az influenszerek gyerekeinek jogi és etikai kérdéseit.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

A legjobb márkalogókat és dizájnereket díjazó verseny nevezéseit Vasvári Péter is elbírálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés