hirdetés
hirdetés
hirdetés

Autópiac - a Suzuki a legaktívabb hirdető

Már nemcsak az eladásokban, hanem a reklámköltésben is a Suzuki a magyar autópiac éllovasa az idén.
hirdetés
Míg tavaly az első öt hónapban a Renault Hungária Kft. költött a legtöbbet reklámra, idén a Magyar Suzuki Rt. szánt legtöbbet brandjei népszerűsítésére. A társaság a Mediagnozis listaáras költése szerint 1,195 milliárd forintot fordított hirdetések megjelentetésére, aminek nagy részét, 894 millió forintot a televíziós szpotok közzététele jelentette. Az idei első féléves autóértékesítési lista második helyezettje, az Opel viszont a költési rangsor 7-dik helyén áll csak, 497 millió forintos hirdetési költésével.

Autóforgalmazók reklámköltése 2003 január-május
Hirdető
Összesen
MAGYAR SUZUKI RT.
1 195 733
RENAULT HUNGÁRIA KFT.
1 112 607
PEUGEOT HUNGARIA
929 968
TOYOTA MOTOR HUNGARY KFT.
909 794
PORSCHE HUNGARIA KFT.
715 223
CITROEN HUNGÁRIA KFT.
626 956
OPEL HUNGARY KFT.
497 869
FIAT AUTÓ MO.KFT.
490 536
FORD HUNGÁRIA KFT.
441 371
SUMMIT MOTORS HUNGARY RT.
427 312
MAZDA MOTORS HUNGARY KFT.
338 040
GM DAEWOO C&E KFT.
291 111
HYUNDAI AUTO HUNGARY
181 276
HONDA HUNGARY KFT.
127 765
WALLIS MOTOR KFT.
112 266
KIA MOTORS HUNGARY
94 321
MB-AUTO MAGYARORSZÁG KFT.
81 093
MITSUBISHI MOTORS
80 122
VOLVO AUTÓ HUNGÁRIA KFT.
61 962
IVECO FIAT
13 750
JAGUAR HUNGARY
13 128
POLAR MOBIL KFT.
10 339
SWISSCAR RT.
6 065
HUNGAROLADA KFT.
2 750
EMIL FREY MAGYARORSZÁG KFT.
1 678
Az adatok 1000 forintban, listaáron értendők

Ennél jóval többért reklámozott például a lista második helyére visszaszorult Renault, a francia autógyártó a Suzuki mögött alig maradt le, hiszen 1,112 millió forintért hirdetett. 900 millió forint feletti összeget fordított televízióban, közterületen, folyóiratokban és napilapokban, illetve rádióban közzétett hirdetésekre a Peugeot Hungária és a Toyota Motor Hungary Kft. is. A hazai autóforgalmazók a Mediagnozis adatai szerint összesen 8,7 milliárd forint értékben hirdettek a január-május közötti időszakban.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magna éves riportja szerint 2020-ra 42 milliárd dollárra fog duzzadni a programmatic piac.

A PanMedia Western médiaügynökség nyert a tenderen.

Egy 33 éves belga fotós Balkánon, Skandináviában és Közép-Ázsiában készült havas képei nyerték az idei versenyt.

Magyar éttermeinek átalakítására készül a cég: év végére öt hazai étterembe jön "a jövő élménye".

Az imázsfilmmel, Facebook-alkalmazással és microsite-tal most először a lakossághoz szólnak.

hirdetés

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Meghosszabbított nevezési határidő: április 21.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés
hirdetés