hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arcus - új divízókkal

Az Arcus Interactive Group változásokkal kezdte az őszt, ugyanis új arculattal és megújult üzleti stratégiával indított szeptemberben. Az interaktív ügynökség Arcus Comm, Arcus Media, Arcus Tech és Arcus Search néven négy új divíziót hozott létre, az egyik élére a Magyar Telekomtól (MT) érkezett szakember.
hirdetés
Megújult arculattal és új honlappal jelentkezett szeptemberben az Arcus, amely a frissítést házon belül intézte. A két évvel ezelőtt alapított ügynökség az új üzletági stratégia részeként több divíziót hozott létre.

Az Arcus Tech néven létrejött interaktív technológiai megoldásszállító divízió a többi üzletággal együttműködésben, és önálló projektekben is végez fejlesztéseket, élére pedig a Magyar Telekom áprilisban távozott médiakapcsolati vezetője, Galambos Viktor érkezett.

Az Arcus Csoporthoz tavaly ősszel csatlakozott a keresőmarketingre szakosodott Arcanian Consulting, amely a cég arculatváltásával egyidőben nevet váltott, és a jövőben Arcus Search néven folytatja tevékenységét. A divíziót Fazakas László, az elődcég Arcanian volt ügyvezető igazgatója vezeti.

Az interaktív marketinggel foglalkozó Arcus Comm feladataiért Szénási Zoltán, a cég egyik alapítója felel. A negyedik üzletágnak pedig online médiavásárlás a feladata, az Arcus Media vezetője Grégász Zsolt, aki korábban is médiaigazgatói pozíciót töltött be a csoportnál.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Új epizódokkal jelentkezik az Aegon és az ORFK-OBB figyelemfelhívó kampánya.

Idén azokra is gondoltak, akiknek sosem volt elhalálozott gondolatuk.

A HAB Advert reklámügynökség többek közt a Covid19 világjárvány okozta elszigetelődést is látva úgy gondolta, hogy levelezésbe kezd a szakma résztvevőivel.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés