hirdetés
hirdetés
hirdetés

Arcus - új divízókkal

Az Arcus Interactive Group változásokkal kezdte az őszt, ugyanis új arculattal és megújult üzleti stratégiával indított szeptemberben. Az interaktív ügynökség Arcus Comm, Arcus Media, Arcus Tech és Arcus Search néven négy új divíziót hozott létre, az egyik élére a Magyar Telekomtól (MT) érkezett szakember.
hirdetés
Megújult arculattal és új honlappal jelentkezett szeptemberben az Arcus, amely a frissítést házon belül intézte. A két évvel ezelőtt alapított ügynökség az új üzletági stratégia részeként több divíziót hozott létre.

Az Arcus Tech néven létrejött interaktív technológiai megoldásszállító divízió a többi üzletággal együttműködésben, és önálló projektekben is végez fejlesztéseket, élére pedig a Magyar Telekom áprilisban távozott médiakapcsolati vezetője, Galambos Viktor érkezett.

Az Arcus Csoporthoz tavaly ősszel csatlakozott a keresőmarketingre szakosodott Arcanian Consulting, amely a cég arculatváltásával egyidőben nevet váltott, és a jövőben Arcus Search néven folytatja tevékenységét. A divíziót Fazakas László, az elődcég Arcanian volt ügyvezető igazgatója vezeti.

Az interaktív marketinggel foglalkozó Arcus Comm feladataiért Szénási Zoltán, a cég egyik alapítója felel. A negyedik üzletágnak pedig online médiavásárlás a feladata, az Arcus Media vezetője Grégász Zsolt, aki korábban is médiaigazgatói pozíciót töltött be a csoportnál.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés