hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Ringiernél a Microsoft online portfóliója

A Ringier Magyarországhoz került a Microsoft Advertising online portfólió. Az értékesítést az Adaptive Media látja el, a céggel most kötött együttműködést a kiadó. 

hirdetés

Szeptemberben a Ringier Magyarországhoz került a Microsoft Advertising online portfólió, ezen belül a Windows Live Messenger magyarországi hirdetésértékesítésének joga. Ezzel egyidejűleg a Ringier és az Adaptive Media stratégiai együttműködési megállapodást kötött.

Ennek értelmében a Microsoft portfólió értékesítési feladatait továbbra is az Adaptive Media intézi. A sales house 2009 második fele óta látja el az értékesítési feladatokat. A közlemény szerint a Microsoft és a Ringier egyetértésben döntött az Adaptive Media megbízásáról. A Ringier és az Adaptive Media együttműködése a jövőben várhatóan további Ringier portfólió elemekre is kiterjed.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A hó eleji 40 ezerről március végére 30 ezerre csökkent a napi összes reklámszpot száma az NMHH jelentése szerint.

Baranyi Bálint senior account lesz az ügynökségnél

Az influencer marketinggel foglalkozó, már Európa több országában jelen lévő vállalkozás nemrég került az amerikai piackutató látószögébe.

Az Önszabályozó Reklám Testület történelminek nevezte a megállapodást.

Csizmadi Péter feladata lesz a nemzetközi kapcsolatok erősítése.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés