hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Pepsi 48 év után kidobta a BBDO-t

A néhány hete bejelentett fél-globális arculatváltás után a Pepsi lecseréli észak-amerikai ügynökségét is. A BBDO 1960 óta dolgozott a kólamárkán.
hirdetés

A TBWA/Chiat/Day a Pepsi új amerikai reklámügynöksége – írja az Advertising Age. A kaliforniai TBWA-iroda a BBDO-t váltja – azt a BBDO-t, amely 1960 óta kezelte a PepsiCo névadó kólamárkáját, és olyan hírességeket vont be a kampányokba, mint Michael Jackson vagy Michael J. Fox.

 A PepsiCo észak-amerikai marketingvezetője, Dave Burwick szerint az új ügynökségtől azt várják, ismét példamutatóan új reklámokat készítsen, felfrissítve a márka kommunikációját. (Nem véletlenül: a Pepsi amerikai értékesítési mutató az utóbbi években volumenben és részesedésben is csökkenésnek indultak.) A cég Gatorade üdítőmárkáját már korábban is a kaliforniai TBWA-iroda kezelte.

A cég megbízást adott a Pepsi új, vegyes visszhangokkal övezett fél-globális arculatváltásán dolgozó Arnell Groupnak is: a retrólogót készítő cég a jövőben a márkaidentitásért és a „csomagolás-innovációért” felel. (Az arculatváltásról korábban bővebben írtunk – az Észak-Amerikában és Nyugat-Európában jövőre debütáló új logót Magyarországon egyelőre nem vezetik be.)

A BBDO-nál marad többek között a Pepsi Max és a Mountain Dew. Az új megbízások nem vonatkoznak a BBDO-hálózat Amerikán kívüli Pepsi-megbízásaira sem.

A megbízások egyébként valószínűleg csak ügynökségvezetőket hoznak nehéz helyzetbe, a tulajdonosokat nem: valamennyi érintett ügynökség az Omnicom csoporthoz tartozik.
 

(forrás: Advertising Age)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
hello, Réka! :)))
#
Kedves Réka,
bár nem gondolom, hogy akár a cím, akár a cikk sértő volna, azt pedig különösen nem, hogy bárhogyan is minősítené a szakítás előtti 48 évet, értem, mi zavarja a
megfogalmazásban - köszönjük a visszajelzést, hasznos.
#
Kedves Kreatív Szerkesztők,

bár engem a fenti hír nem érint, felháborítónak tartom a főcím megfogalmazását. Ezzel azt a 48 éves partneri kapcsolatot minősítitek Ti, akik semmit nem tudtok
róla, ami valószínűleg mindkét fél számára kielégítő és sikeres volt (eddig). Lehet hogy így jobban üt a hír, de fölöslegesen sértő.
Üdv: Réka
hirdetés

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés