hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Pepsi 48 év után kidobta a BBDO-t

A néhány hete bejelentett fél-globális arculatváltás után a Pepsi lecseréli észak-amerikai ügynökségét is. A BBDO 1960 óta dolgozott a kólamárkán.
hirdetés

A TBWA/Chiat/Day a Pepsi új amerikai reklámügynöksége – írja az Advertising Age. A kaliforniai TBWA-iroda a BBDO-t váltja – azt a BBDO-t, amely 1960 óta kezelte a PepsiCo névadó kólamárkáját, és olyan hírességeket vont be a kampányokba, mint Michael Jackson vagy Michael J. Fox.

 A PepsiCo észak-amerikai marketingvezetője, Dave Burwick szerint az új ügynökségtől azt várják, ismét példamutatóan új reklámokat készítsen, felfrissítve a márka kommunikációját. (Nem véletlenül: a Pepsi amerikai értékesítési mutató az utóbbi években volumenben és részesedésben is csökkenésnek indultak.) A cég Gatorade üdítőmárkáját már korábban is a kaliforniai TBWA-iroda kezelte.

A cég megbízást adott a Pepsi új, vegyes visszhangokkal övezett fél-globális arculatváltásán dolgozó Arnell Groupnak is: a retrólogót készítő cég a jövőben a márkaidentitásért és a „csomagolás-innovációért” felel. (Az arculatváltásról korábban bővebben írtunk – az Észak-Amerikában és Nyugat-Európában jövőre debütáló új logót Magyarországon egyelőre nem vezetik be.)

A BBDO-nál marad többek között a Pepsi Max és a Mountain Dew. Az új megbízások nem vonatkoznak a BBDO-hálózat Amerikán kívüli Pepsi-megbízásaira sem.

A megbízások egyébként valószínűleg csak ügynökségvezetőket hoznak nehéz helyzetbe, a tulajdonosokat nem: valamennyi érintett ügynökség az Omnicom csoporthoz tartozik.
 

(forrás: Advertising Age)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
hello, Réka! :)))
#
Kedves Réka,
bár nem gondolom, hogy akár a cím, akár a cikk sértő volna, azt pedig különösen nem, hogy bárhogyan is minősítené a szakítás előtti 48 évet, értem, mi zavarja a
megfogalmazásban - köszönjük a visszajelzést, hasznos.
#
Kedves Kreatív Szerkesztők,

bár engem a fenti hír nem érint, felháborítónak tartom a főcím megfogalmazását. Ezzel azt a 48 éves partneri kapcsolatot minősítitek Ti, akik semmit nem tudtok
róla, ami valószínűleg mindkét fél számára kielégítő és sikeres volt (eddig). Lehet hogy így jobban üt a hír, de fölöslegesen sértő.
Üdv: Réka
hirdetés
hirdetés

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés