hirdetés
hirdetés
hirdetés

A nyomtatott sajtó felé nyit az Adaptive Media

Bővült az Adaptive Media értékesítési portfoliója, ezúttal print területen. A sales house elsősorban online partnereinek nyomtatott kiadványaival jelenik meg a piacon.
hirdetés

December 1-jétől nyomtatott területen is tevékenykedik az Adaptive Media. Elsősorban online partnereinek nyomtatott kiadványait vonja be portfóliójába a sales house.

Ügynökségi értékesítésüket két csomaggal kezdik meg, a prémium szaklapok közé tartozik a Kreatív, az In-Store Marketing, a Vendég & Hotel, a Turizmus Trend és a Gyártástrend, míg a szabadidős magazin csomag az utazással és gasztronómiával foglalkozó Chili Magazint, az ingyenes sport és szabadidő magazint, a Sportime-ot , a Velo.hu - Bringamagazint, az országos Spiritusz Campus Magazint egyetemi lapot tartalmazza.

A print felé nyitásra az online partnerekkel való sikeres együttműködés ösztönözte a céget, úgy gondolják, így szélesebb körben érhetnek el megrendelőket, bővíthetik együttműködésüket azon partnereikkel, akik on- és offline hirdetéssel egyaránt foglalkoznak, s nyithatnak a kizárólag offline ügynökségek felé is - tudta meg a Kreatív Hornyák Tamás print-kapcsolattartótól.

Az Adaptive-nál bíznak abban, hogy az összesen körülbelül 130 ezres példányszámú portfólió megfelelő vonzerőt jelent majd a médiaügynökségek számára - tette még hozzá Hornyák.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Meghívásos tenderen választották ki az ügynökséget.

36 millió forint lesz a tét a tizedik évadban.

A híres olasz Képtár Black Presence projektje online túrát és más kapcsolódó eseményeket is tervez.

A vírus megtanított minket együttműködni, a Telekom szeretné, ha nem is felejtenénk el ezt. 

A METU 600 hallgatója vett részt saját kutatásukban, ami a kapcsolattartással, fogyasztással és szabadidővel kapcsolatos szokások változására kérdezett rá.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés